Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:13:27 GMT

حسن یزدانی به آمریکا نمی رود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۰۸۰۴

در صورتی که حسن یزدانی به آمادگی لازم نرسد احتمالا دارد او در مبارزه دوستانه مقابل آمریکا روی تشک نرود.

به گزارش تابناک ورزشی، دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی آزاد با حضور ورزشکاران مدال‌آور جهانی نروژ از امروز آغاز می‌شود و با بررسی مسابقات قهرمانی کشور توسط کادر فنی در چند روز آینده نفرات جدیدی به اردو اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در نظر دارند مبارزه دوستانه‌ای را 23 بهمن در تگزاس برگزار کنند اما هنوز مشخص نیست حسن یزدانی در این مبارزه دوستانه کشتی می‌گیرد یا خیر؟

حسن یزدانی دارنده مدال طلای جهانی 2021 به دلیل آسیب‌دیدگی مشغول ریکاوری بود و مدت کوتاهی است که تمرینات خود را آغاز کرده است. در حالی که این کشتی‌گیر در یک ماه آینده به آمادگی لازم نرسد ممکن است در مبارزه دوستانه کشتی نگیرد. البته این قهرمان کشورمان تمرینات خود را همراه با تیم ملی انجام می‌دهد. فدراسیون کشتی آمریکا نیز روز گذشته لیست خود را برای این مبارزه دوستانه اعلام کرد که در وزن 86 کیلو زاهد والنسیا به جای دیوید تیلور روی تشک می‌رود.

علیرضا سرلک، محمد نخودی، حسن یزدانی، مجتبی گلیج، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع 6 کشتی‌گیر دعوت شده به اردوی ملی هستند. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای سفر به آمریکا درخواست ویزا داده و احتمالا تا پایان این هفته تکلیف اعزام مشخص خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین حسن یزدانی کشتی آزاد تیم ملی کشتی مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین مبارزه دوستانه حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • تیلور را خودی‌ها زدند | تیلور در المپیک نیست، یزدانی هست؟
  • (عکس) استوری متفاوت دیوید تیلور در واکنش به حذف از المپیک