Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیمات ژاوی در الکلاسیکوی چهارشنبه تصویر واضحی را در بارسلونا ترسیم کرد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا در شکست چهارشنبه شب در عربستان کیفیت خود را نشان داد. آن‌ها به اندازه کافی برای شکست دادن رئال مادرید قدرت نداشتند، اما بیش از اندازه کافی برای رقابت با رهبران لالیگا انگیزه داشتند.

 شاگردان ژاوی هرناندز همیشه یک قدم عقب تر از رئال مادرید بودند، اما عملکرد آنها در این بازی نزدیک‌تر از فاصله ۱۷ امتیازی که در جدول رده بندی لالیگا وجود دارد، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی مقابل رئال انتخاب‌های بزرگ زیادی داشت و تصمیمات او موقعیت تعدادی از بازیکنانش را مشخص کرد.

 کسانی که در جایگاه بالا هستند

پدری و آنسو فاتی بیش از هر کس دیگری درخشیدند. هر دو پس از طلسم‌های دوری طولانی بازگشتند، اما شما نمی‌توانستید عملکرد بد را در هیچکدام از آن‌ها تشخیص دهید. پدری پس از معرفی خود در ترکیب تماشایی بود و آنسو فانی هم در میان گلزنان قرار گرفت.

گلزن غیرمنتظره

لوک دی یونگ نشان می دهد که یک سلاح مفید برای ژاوی است. زمانی که پنجره زمستانی باز شد و کادیز آماده استقبال از او بود، به نظر می‌رسید که او حتماً می‌رود، اما او در این ماه گل‌های مهمی به ثمر رسانده است. اکنون آینده او در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما او تا پایان فصل در بارسلونا خواهد ماند و نقشی برای بازی کردن دارد.

 از بین رفتگان

ممفیس دیپای قربانی اخراج رونالد کومان است. او اواخر بازی به میدان آمد و تقریباً هیچ کاری نکرد. او جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده و این نشانه قابل توجهی از برداشت ژاوی نسبت به آینده ستاره هلندی است؛ اکنون او به یوونتوس لینک شده است.

فرنکی دی یونگ نیز در وضعیت نگران کننده‌ای قرار دارد. پدری در وقت استراحت جایگزین او شد، اگرچه درست است که او کمی مصدومیت داشت. با این حال، این فقط یک شب برای او نبود، و او مدتی است که از فرم خود خارج شده است.

در راه خروج

سپس کسانی هستند که جایی در برنامه‌های ژاوی ندارند، یعنی ساموئل اومتیتی ​​و سرجینو دست. این بازیکن فرانسوی قرارداد خود را تمدید کرده تا فران تورس ثبت قرارداد کند، اما باشگاه می‌خواهد از شر او خلاص شود و ژاوی با وجود عدم تمایل به ترک باشگاه، هیچ برنامه ای برای استفاده از دست ندارد.  ریکی پویگ نیز یک دقیقه نتوانست بازی کند.

یک مورد خاص

وضعیت عثمان دمبله همچنان عجیب است. او همچنان اشتباهات پرهزینه ای مرتکب می شود. او یا تمدید می‌کند یا می‌رود، اما حالا هیچ‌کدام از تصمیمات نزدیک‌تر از دیگری به نظر نمی‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید ژاوی هرناندز ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید ژاوی هرناندز سوپرکاپ اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس

لیست دوازده نفره تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک تکمیل شد.

طرفداری | کوای لنرد مطابق گمانه زنی ها به عنوان دوازدهمین بازیکن به لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای حضور در المپیک تابستانی اضافه شد. آمریکایی ها که قصد دارند ناکامی در جام جهانی ۲۰۲۳ را جبران کنند، با حضور تعدادی از بهترین‌های تاریخ بسکتبال که در حقیقت تیم اصلی خودشان هستند، به پاریس می روند. 

گرنت هیل (مدیر فنی تیم بسکتبال آمریکا) کنار تعدادی از این ۱۲ بازیکن حاضر شد و جرزی تیم را به آنها هدیه داد. این تیم لقب تیم رویایی دو و نیم انتقام‌جویان را دریافت کرده است. لبران جیمز چند ماه قبل با این بازیکنان تماس گرفته بود و از آنها خواست که با او در المپیک پاریس حاضر شوند.

تیم بسکتبال آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ لبران جیمز  استفن کری  کوین دورنت  کوای لنرد آنتونی دیویس  جوئل امبید  جیسن تیتم  دوین بوکر  بم آدبایو  آنتونی ادواردز  جرو هالیدی  تایریس هلیبرتن  پیراهن بازیکنان تحویل داده شد پیراهن بازیکنان تحویل داده شد  تیم ملی بسکتبال آمریکا کامل شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • ببینید | موتور گلزنی طارمی باز هم روشن شد؛ اضافه شدن یک قربانی جدید به لیست مهدی
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)