Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@11:15:47 GMT

سلیمی: توافق موقت در مذاکرات یک فریب است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۰۲۲

سلیمی: توافق موقت در مذاکرات یک فریب است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به برخی شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به دنبال توافق موقت در مذاکرات است، گفت: توافق موقت در مذاکرات یک فریب است و جمهوری اسلامی ایران به دنبال توافق موقت در مذاکرات با غرب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در توافق موقت هیچ تضمینی نمی‌توان از طرف مقابل گرفت و این مدل توافق نمی‌تواند تامین کننده خواسته‌های ما باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: توافق موقت نمی‌تواند گشایشی را از نظر اقتصادی برای ما به همراه داشته باشد و هیچ سرمایه‌گذاری با این گونه توافقات نمی‌تواند پیش‌بینی‌های لازم را برای کار خود داشته باشند و در نتیجه در این زمینه ما نخواهیم توانست توفیقی به دست آوریم.

سلیمی خاطرنشان کرد: از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهم همانطور که تا کنون با دقت در مذاکرات کار را پیش بردند، با حواس جمع‌تر و دقتی بیشتر به کار خود ادامه دهند و مراقب پوست خربزه‌هایی که ممکن است زیر پای آنها انداخته شود باشند.

وی در پایان گفت: تیم مذاکره‌کننده ما همچنین بدانند که در مذاکرات و توافقی که اگر داشته باشند تضمین لازم را از طرف مقابل بگیرند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سلیمی مذاکرات وین توافق موقت توافق موقت در مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید

سردار محمدباقر سلیمی در جلسه راهبری تصادفات جاده‌ای استان قم که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تاکنون و در ایام سفر‌های نوروزی ۷۳ هزار تصادف در نقاط مختلف کشور رخ داد.

معاون عملیات پلیس راهور کشور گفت: در سوانح رانندگی صورت گرفته، ۴۵۴ نفر از هموطنان در محور‌های برون شهری و ۹۵ نفر نیز در تصادفات دوره شهری جان باختند.

سردار سلیمی با اشاره به آماری از تعداد مجروحان تصادفات رخ داده از ۲۴ اسفندماه سال قبل تاکنون گفت: ۱۴ هزار و ۶۱۰ نفر از هموطنان در این تصادفات دچار مجروحیت شدند که استان‌های تهران، خوزستان، فارس، قم، گلستان و اصفهان به ترتیب بیشترین آمار را داشتند.

سردار سلیمی همچنین بیان کرد: طی این مدت ۳۴۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان‌های کشور ثبت شده که استان‌های تهران، مازندران، خراسان، قزوین و قم بیشترین تردد‌ها را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برخورداری ۷۰ هزار بیمار از خدمات درمانی هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲
  • مراکز درمانی همدان پذیرای بیش از ۸۳ هزار نفر
  • جان باختگان تصادفات جاده‌ای ایام نوروز امسال به ۵۴۹ نفر رسید
  • سخنان حجت‌الاسلام قرائتی درمورد فریب‌خوردگان آشوب‌های سال گذشته
  • الهندی: مقاومت زیر بار آتش‌بس موقت نخواهد رفت
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه است
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • فریب در ازدواج چیست؟ شرایط و مجازات آن
  • عملیات فریب در ۸۶ کیلوگرم!