Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ این دانشگاه تا روز دوشنبه (۲۷ دی ماه) ادامه دارد.   به گزارش ایرنا، با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل‌هایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانشگاه آزاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آن دسته از داوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در  این دانشگاه هستند، تا روز دوشنبه ۲۷ دی ماه مهلت دارند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کدرشته، محل از مجموعه‌های امتحانی مجاز اقدام کنند.   به داوطلبان توصیه می شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.   داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته، محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت‌نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.   به گزارش ایرنا، ثبت‌نام تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته از داوطلبان که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند از روز - چهارشنبه -۲۲ دی ماه  آغاز شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت ثبت نام دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکزجذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در نامه‌ای به رؤسای هیئت‌های اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام کرد: هیئت عالی جذب (شورای عالی انقلاب فرهنگی)، فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه آزاد را مورد بازنگری و اصلاح قرار داده است.

در این فرم، به مواردی همچون کیفیت محل تحصیل، معدل مقاطع تحصیلی، دوره پسا دکتری، جوانی، بومی بودن و محصولات پژوهشی اهمیت به سزایی داده شده و از موارد کلی و غیر قابل احصاء پرهیز شده است تا حتی الامکان امتیازات علمی مستند به مدارک معتبر بوده و احتمال سلیقه‌ای بودن آنها به حداقل برسد.

بر اساس این دستورالعمل، فرم خلاصه امتیازدهی علمی در سامانه مهر رضوی بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • ثبت نام بیش از ۸۰ هزار نفر در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام‌ نوبت دوم آزمون سراسری‌ ۱۴۰۳ آغاز شد
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود
  • ۷۲ زندانی حافظ کل قرآن شدند