Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه هنوز سویه امیکرون در خراسان جنوبی مشاهده نشده، گفت: تکمیل فرآیند واکسیناسیون مهم ترین راه جلوگیری از شروع پیک جدید است.

علیرضا محمودی راد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هم اکنون، بیماران بستری در این بیمارستان مبتلا به سویه امیکرون نیستند؛ این بیماران کرونای مثبت از نوع دلتا دارند و تعدادی از آن‌ها آنفلوآنزا مثبت شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه امیکرون یکی از سویه‌هایی است که از لحاظ واگیری، شیوع بیشتری دارد، افزود: پایه جهش‌های مختلف کرونا یکی هستند و تفاوت زیادی ندارند.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند بیان کرد: با تزریق واکسن کرونا و تزریق دُزهای یادآور می‌توان ایمنی بدن را بالا برد و در کنار تزریق واکسن باید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را نیز مدنظر داشت.

محمودی راد یادآور شد: واکسیناسیون در برابر بیماری کرونا نیاز امروز جوامع است و هیچ فردی نباید دغدغه عوارض آن را داشته باشد؛ همانگونه که نباید از درمان بیماری‌ها به دلیل ترس از عوارض آن دوری کرد، در مورد تزریق واکسن کرونا نیز نباید این ترس را داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران منطقه خراسان جنوبی سویه امیکرون آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که امیدواریم این اعتبار از سوی دولت تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر و حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی این شهرستان بازدید کرد. 

در حاشیه این بازدید حسین قناعتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، گفت: تکمیل این بیمارستان به 500 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد که امیدواریم این اعتبار از سوی دولت تأمین شود تا در سال جاری شاهد خدمات‌دهی این بیمارستان به مردم اسلامشهر باشیم.

وی با اشاره به اینکه تامین تجهیزات بیمارستان اسلامشهر بر عهده وزارت بهداشت است و مشکلی برای تجهیز این بیمارستان نخواهد بود افزود: تامین نیروی انسانی و کادر درمان این مجموعه نیز از طریق برون سپاری صورت می گیرد و در حال حاضر مراحل اداری آن در حال انجام است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان گفت: با توجه به طراحی مناسب و مدرن بیمارستان اسلامشهر و نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، پذیرش بیماران بین المللی (IPD) و فعالیت در زمینه توریسم درمانی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این بیمارستان به شمار می‌رود.

در ادامه این بازدید حسین حبیبی با بیان اینکه امروز شاهد چهارمین بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر در دو سال گذشته هستیم، گفت: تکمیل و راه اندازی این بیمارستان مدرن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح و آغاز خدمات دهی آن به مردم باشیم. 

وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در این بازدید میزان پیشرفت ساخت بیمارستان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن و آخرین وضعیت تامین تجهیزات و نیروی انسانی و کادر درمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تسریع در تکمیل این بیمارستان و رفع برخی نواقص مورد تاکید وزیر بهداشت قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، ساخت بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر که پس از 13 سال تنها 23 درصد پیشرفت فیزیکی داشت با حمایت های دولت مردمی از این پروژه و تخصیص 6 هزار میلیارد ریال اعتبار در 2 سال اخیر به 90 درصد رسیده و به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم