Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سعید یوسفی در نشست مشترک و هم افزایی فعالان بسیج دانشجویی و بسیج طلاب فارس گفت: مسجد برای شروع عملیات مشترک بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در شرایط فعلی و آینده انقلاب اسلامی یک نیاز جدی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: باید اتاق فکر تشکیل داد و عملیات‌های مشترک را تعریف و اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر تسریع مبانی انقلاب برای تمامی جریان‌ها گفت: نهاد‌ها و جوانان نقشه خود را در گام دوم انقلاب پیدا کنند که در این راستا نیاز به جریان سازی بوده و رسالت حوزه و دانشگاه انقلابی بسیار سنگین است که این رسالت در سایه پایبندی به مبانی امام و انقلاب محقق می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، حوزه و دانشگاه را مکمل یکدیگر دانست و بر لزوم همکاری آن‌ها برای مبارزه با تهاجم فرهنگی تاکید کرد.

یوسفی، تولید فکر و تربیت نیروی انسانی برای رسیدن به تمدن اسلامی را ضروری دانست و گفت: در فرایند پنج گانه تحقق تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی به عنوان نخستین گام مطرح است.

ا گفت: باید پس از انقلاب اسلامی باید گام‌های تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی و جامعه اسلامی برداشته شود و در تراز جمهوری اسلامی حرکت کرد که پیمودن همین راه در فضای مجازی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس با اشاره به برنامه ۵ ساله این سازمان، بر تعامل و هم افزایی بسیج دانشجویی و طلاب تاکید کرد و به بیان مطالبی پرداخت.

در این نشست برخی از فعالان بسیج دانشجویی و بسیج طلاب استان فارس به نمایندگی از سایر دانشجویان و طلاب فارس به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانشجویی فارس حوزه و دانشگاه تهاجم فرهنگی بسیج دانشجویی حوزه و دانشگاه بسیج طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه تاکید کردند.

به گزارش ایرنا، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، ‌رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درخواست رئیس دانشگاه آزاد خرم آباد از نهاد رهبری: لباس فرمی را طراحی کنید؛ یک پوشش یکسان در کل دانشگاه‌ها داشته باشیم سازمان امور اجتماعی: بدپوششی 8 تا 10 درصد بانوان در جامعه ترویجی و نمایشی است

دیگر خبرها

  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • لزوم همکاری بیشتر بانک‌های همدان در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • لزوم توجه مراجع تقلید به آموزش طلاب