Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان ابری بوده و بارش باران و برف به صورت پراکنده تا اواخر امروز در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از روز یکشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود، اظهار داشت: بارش‌ها در استان بیشتر به صورت برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان همچنین از وقوع شدید باد در استان خبر داد و گفت: با توجه به وقوع شدید باد از شهروندان درخواست می‌شود در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده خود داری کرده و در ارتفاعات کوهستانی هم تردد نکنند.

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان به صورت محسوسی بیش از ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد کاهش یافته و هوا سرد و یخبندان می‌شود.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۲ درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا سردتر شده است.

کد خبر 5399806

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران بارش برف دمای هوا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها سیلاب سیدابراهیم رئیسی سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضاپور در گفتگویی با بیان اینکه دمای هوای استان از صبح امروز، سه‌شنبه به طور تدریجی روند کاهشی گرفته است، اظهارکرد: این استان اواخر هفته جاری روزهای خنکی را سپری خواهد نمود و این کاهش نسبی دما به دلیل ورود یک سامانه بارشی است که اوایل هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

وی گفت: هم اکنون کاهش دما از نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز شده است و از عصر امروز دیگر نقاط را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و تا پایان هفته دمای هوا نسبت به امروز بین سه تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

رضاپور افزود: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و بارش های رگباری در ارتفاعات از دیگر پدیده های جوی استان است که تا پایان هفته در استان وجود خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند، تصریح کرد: طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است و دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898643

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • رگبار شدید باران در ۲۸ استان/احتمال وقوع سیل
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود