Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قم -محمود داوودآبادی،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که سپاه پاسداران در ادامه کمک‌های مومنانه که از ابتدای شیوع کرونا در سطح کشور انجام شده است، به مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک میلیون بسته معیشتی را در کشور توزیع کرد، گفت: توزیع این بسته‌ها بین محرومان در استان‌ها به سازمان‌های بسیج سازندگی سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: سهم استان قم بالغ بر ۱۶ هزار بسته بود که در این ایام با همت و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، گروه‌های جهادی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و موسسات خیریه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا اهدا شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به این که این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات و ماکارونی است، گفت: ارزش هر بسته بالغ بر ۴۵۰ هزار تومان بود که به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به گروه‌های هدف اهدا شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه بسته معیشتی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی