Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: توجه و محوریت مسجد در فعالیت‌ها برای شروع عملیات مشترک بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در  شرایط فعلی و آینده انقلاب اسلامی یک نیاز جدی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشیراز، سعید یوسفی صبح امروز در نشست مشترک و هم‌افزایی  فعالان بسیج دانشجویی و بسیج طلاب استان فارس با اشاره به نقش دانشگاه در جامعه و تحولات آن اظهار داشت: یکی از رسالت‌های بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کادرسازی، جریان‌سازی و نقش‌آفرینی فعال از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج  دانشجویی است، گفت: ایجاد گفتمان‌های سیاسی و فرهنگی و کمک به نقش‌آفرینی موثر در بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود. 

یوسفی با اشاره به نقش هم‌افزایی اقشار بسیج به ویژه بسیج طلاب برای دست یافتن به این اهداف افزود: توجه و محوریت مسجد برای شروع عملیات مشترک بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در  شرایط فعلی و آینده انقلاب اسلامی یک نیاز جدی است. 

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه باید اتاق فکر تشکیل داد و عملیات‌های مشترک را تعریف و اجرا کرد، بیان کرد: مبانی انقلاب اسلامی باید به سرعت برای تمامی جریان‌ها تبیین شود و گام دوم انقلاب در راس امور قرار گیرد. 

یوسفی معتقد است که نهادها و جوانان باید نقش خود را در گام دوم انقلاب پیدا کنند، عنوان کرد: رسیدن به این هدف محقق نمی‌شود جز اینکه دانشگاه و حوزه دست به جریان‌سازی بزنند که در این راستا وظیفه سنگینی بر دوش بسیجیان دانشگاهی و حوزوی است. 

وی با بیان اینکه این رسالت  جز در سایه پای‌بندی به مبانی امام و انقلاب محقق نمی‌شود، تصریح کرد: حوزه و دانشگاه مکمل هم هستند و باید هر دو برای مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی دست به دست هم دهند تا با تولید فکر و تربیت نیروی انسانی زمینه تحقق تمدن اسلامی را فراهم کنند. 

اجلاسیه جامعه مدرسین| آیت‌الله ‌مکارم‌شیرازی: مساجد ‌را زنده نگاه دارید/‌ معارف اسلام برای همگان در همه سنین گفته شود‌گردشگری با محوریت مساجد در استان فارس توسعه می‌یابدمساجد نیمه‌کاره استان چهارمحال و بختیاری باید تکمیل شود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه در فرایند پنج گانه تحقق تمدن اسلامی، انقلاب اسلامی به عنوان نخستین گام مطرح است افزود: پس از انقلاب اسلامی باید به فکر برداشتن گام‌هایی برای تشکیل نظام اسلامی، دولت اسلامی و جامعه اسلامی  بود. 

یوسفی با بیان اینکه رسیدن به این اهداف جز حرکت در تراز جمهوری اسلامی نیست، گفت: پیمودن همین راه در فضای مجازی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری است.

انتهای پیام/424 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی استان فارس بسیج طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: خوب است که نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با تأکید بر اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور شد: مرحوم آیت الله آخوند (ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

کد خبر 6083981

دیگر خبرها

  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد