Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - عزت اله ضربی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۲۳ خانوار به دلیل بارش شدید برف از بامداد روز جمعه ۲۴ دی در محور‌های مواصلاتی خلخال- اسالم، سرعین- اردبیل، نمین- آستارا، کوثر- سرچم و گرمی- رضی در برف و کولاک گرفتار شده بودند.

او گفت: ۱۲۳ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده که به ۱۰ گرفتار از حادثه دیدگان در پایگاه امداد و نجات بین شهری سرچم شهرستان کوثر اسکان اضطراری و تغذیه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر شهرستان سرعین یک فرد بیمار در روستای روشنق واقع در کیلومتر ۲۰ اردبیل - سرعین را به علت برف و کولاک شدید انتقال دادند.

ضربی گفت: در این عملیات تیم‌های امدادی در قالب ۱۵ پایگاه امدادی ثابت و موقت به یاری حادثه دیدگان شتافتند.

او گفت: عوامل هلال احمر با آمادگی کامل در خدمت هموطنان بوده و برای امدادرسانی در سطح استان آماده هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امدادرسانی هلال احمر برف و کولاک حادثه دیدگان جمعیت هلال احمر برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی

ایسنا/گلستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان‌ از امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل زده گلستانی همزمان با تشدید بارش‌ها خبر داد.

 رضا حاجیلری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در مجموع به ۱۱۲ نفر خدمات امدادی هلال احمر ارائه شده است.

وی بیان کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز (‌سه‌شنبه و چهارشنبه) در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر گلستان افزود: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان،‌ رضا آباد، پل سیاه‌چو و سنگستان، در علی‌آبادکتول روستای مهدی‌آباد، در بندرگز روستای محمدآباد و در آق‌قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تاثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

حاجیلری خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌ احمر شهرستان‌های تحت تاثیر، برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به این که با دریافت گزارش های جدید آبگرفتگی، نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: عمده‌ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده و امدادرسانی ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان (EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟