Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر عامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد کشور از ارائه ۱۹۹ هزار فقره تسهیلات به مددجویان در ۹ ماه امسال خبر داد و گفت: امسال از ۱۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به مددجویان ۳۴۹ میلیارد تومان آن تسهیلات اشتغال‌زایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، علی عاشوری صبح امروز در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه صندوق امداد ولایت از سال 1395 با مجوز بانک مرکزی در همه مراکز استان‌ها راه‌اندازی شد اظهار داشت: این صندوق با هدف سهولت ارائه خدمات به مددجویان و توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بانکداری اسلامی تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات صندوق امداد ولایت را در 4 سر فصل پرداخت تسهیلات اشتغال، کارگشایی، تأمین و ودیعه مسکن مددجویان تحت حمایت دانست و بیان کرد: طبق آخرین بررسی‌ها امسال تاکنون 199 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش یک‌هزار و 800 میلیارد تومان در اختیار مددجویان تحت حمایت و دیگر خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

مدیر عامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد کشور از پرداخت 349 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد و تصریح کرد: از  یک‌هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت، یک‌هزار و 247 میلیارد تومان به تسهیلات کارگشایی، 349 میلیارد به حوزه اشتغال، 204 میلیارد تومان در عرصه مسکن پرداخت داده شده است.

عاشوری با بیان اینکه سال گذشته شش هزار و 500 فقره وام به مبلغ 60 میلیارد تومان در استان بوشهر پرداخت شده است خاطر نشان کرد: امسال تاکنون 4 هزار فقره وام قرض‌الحسنه به میزان افزون‌بر 40 میلیارد تومان پرداخت شده است.

6250 نفر امسال در گیلان از تسهیلات توانمندسازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بهره‌مند شدندافزایش اعتبار وام صندوق امداد ولایت در سال 99 به 3 هزار میلیارد تومان5700 فقره وام از صندوق امداد ولایت به مددجویان و نیازمندان همدان پرداخت شد

 

مدیر عامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد کشور با بیان اینکه برای وام‌های تا 10 میلیون تومان سود و کارمزد دریافت نمی‌شود گفت: برای مبالغ بالاتر از 10 میلیون تومان تنها 3 درصد کارمزد، یک‌بار در طول دوره بازپرداخت اقساط، دریافت می‌شود.

عاشوری اضافه کرد: تا مبلغ 10 میلیون تومان وام بدون نیاز به ضامن و مبالغ بالاتر نیز با ضامن پرداخت می‌شود و به‌منظور رفاه حال مددجویان و کاهش مراجعات حضوری ، اغلب خدمات صندوق امداد ولایت به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می‌شود.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت تسهیلات اشتغال کمیته امداد قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم استان خبر داد و گفت: به طور متوسط ماهیانه مردم استان بالغ بر یک میلیارد تومان صدقه به نیازمندان اهدا کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرحیم لطفی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 13 میلیارد تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری درسطح استان از سال گذشته تاکنون جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 34 درصدی داشته است.

وی گفت: در این مدت بیش از 8 میلیارد و 364 میلیون تومان از طریق روش‌های الکترونیکی شامل کد ussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب، کارتخوان و...پرداخت شده است. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی بیان کرد: بیشترین درآمد صندوق‌های صداقات مربوط به صندوق‌های خانگی بوده که بالغ بر 9 میلیارد تومان از این محل جمع آوری شده و به طور متوسط ماهیانه مردم نیکوکار استان بالغ بر یک میلیارد تومان صدقه به نیازمندان اهداء کردند. 

وی، تعداد کل مشترکین صدقات را 198 هزار و 53 مشترک برشمرد وافزود: از این تعداد 106 هزار و 738 مشترک صندوق صدقات کوچک، 3 هزار و 507 صندوق بزرگ معابر واماکن و 87 هزار و 808 مشترک دارای کد QR هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود. 

لطفی با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی، آسان‌ترین روش کمک به نیازمندان است تاکید کرد: هم استانی‌های عزیز داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#056*8877* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.  

به گفته وی برای تمامی مشترکین صنادیق کوچک صدقات برچسب کیوآر کد نصب شده که می‌توانند علاوه برپرداخت صدقه فیزیکی به صورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی از طراحی و اجرای نرم افزار اختصاصی کمیته امداد با نام «سامانه نیکوکاری» در راستای هوشمندسازی خدمات و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، دسترسی آسان در واریز کمک، جلوگیری از استهلاک پول ملی و... خبر داد.

لطفی خاطرنشان کرد: همه هموطنان به ویژه هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با دریافت این سامانه از نرم افزار کافه بازار و نصب برنامه مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود، همه کمک‌های خود را به هر نیتی که دارند پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز