Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی مهر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، محمود شایان طی پیامی به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تأسیس بانک مسکن اهتمام و تلاش ویژه جهت رونق دهی بازار مسکن و خانه‌دار شدن مردم را به عنوان عالی‌ترین اهداف این بانک دانست و عنوان کرد: با توجه به ابزاری که بانک مسکن برای تحقق این هدف راهبردی در اختیار دارد تلاش کرده‌ایم به گونه‌ای در حوزه تأمین مسکن سیاستگذاری کنیم و دغدغه بزرگ این حوزه یعنی تأمین مالی را انجام دهیم که با همه چالش‌های بخش مسکن هموطنان بیشتری به خانه‌دار شدن امیدوار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام مدیرعامل بانک مسکن آمده است: بانک مسکن همواره به عنوان یک بانک پیشرو که در حوزه تخصصی مسکن فعالیت چشمگیر و مؤثری در عین دغدغه‌مندی دارد، حرکت کرده است. همین موضوع وظیفه سنگینی را نیز بر دوش خانواده بانک مسکن قرار داده است. نگاهی به رونق‌بخشی فعالیت بانک در حوزه بازار مسکن موید آن است که بانک به ویژه در چالش‌هایی که ایجاد شده است فعالیت مؤثر و در خور توجهی از خود به جای گذاشته است که همین امر وظیفه خانواده بانک مسکن را برای آینده سنگین‌تر می‌کند.

با اهتمام دولت سیزدهم به امر خانه‌دار شدن مردم و در جهت جهش تولید در طرح نهضت ملی مسکن، رسالت بانک نیز افزون‌تر از گذشته شده است. خوشبختانه دولت طی همین طرح در توسعه تولید مسکن تنها بر روی امر انبوه‌سازی مسکن متمرکز نشده و در حوزه تسهیلات و دیگر زمینه‌های بازار مسکن نیز دیدی روشن و رو به جلو داشته است.

بر همین اساس یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خدماتی و تسهیلاتی بانک مسکن، تأمین منابع پرداخت به موقع تسهیلات تولید مسکن است که خوشبختانه این بانک مقدم‌تر از دیگر بانک‌ها در این حیطه عمل کرده و با هر طرحی که در سال گذشته ارائه کرد اهتمام ویژه‌ای به خرج داد که کیفیت خدمات بانکی خود را افزایش دهد که همین امر سبب ایجاد رضایت‌مندی بیشتری در مشتریان بانک مسکن می‌شود و در زمینه جذب مشتریان جدید نیز موفقیت‌هایی در این حوزه کسب شده است.

بانک مسکن همچنین یکی از بانک‌های تخصصی و توسعه‌ای کشور است که در راستای سیاست‌های دولت و بانک مرکزی قدم برداشته و به طور ویژه خود را در راستای طرح‌های ملی از جمله طرح ملی مسکن تجهیز کرده و خانواده بانک مسکن آماده اجرای سیاست‌های محوله به این بانک است. امید دارم با یاری خداوند متعال و هم‌افزایی و تلاش جمعی همکاران، شاهد اعتلا و پیشرفت روز افزون بانک مسکن باشیم.

کد خبر 5399930

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود شایان بانک مسکن تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن قانون جهش تولید مسکن کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ساختمان سازی ایمپلنت خرید آنلاین بانک تجارت واحد صنعتی مواد غذایی نوروز پلاستیک هواپیما بیمه دندانپزشکی تولید خودرو بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان

امتداد - مدیرشعب استان لرستان با حضور در محل احداث پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان برجرود در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، داریوش عالی پور مدیر شعب استان لرستان در این بازدیدها که رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد و مسئولان مدیریت و شعب بانک مسکن این شهرستان نیزحضور داشتند؛ طی سخنانی بر تعامل بیشتر تعاونی ها و پیمانکاران بر تسریع در پیشرفت این پروژه ها تاکید کرد.

 

 

 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت ۱۱هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی به مبلغ ۲۴هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال  گفت: از این میزان تاکنون مبلغ ۱۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها توسط بانک مسکن استان لرستان پرداخت شده است.

عالی پور افزود: از تعداد کل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، یک هزار و ۴۱۷ واحد در شهرستان بروجرد قراردارد که  تامین مالی ساخت این واحدها به مبلغ شش هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بر عهده بانک مسکن است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه ها  اظهار امیدواری کرد: با حمایت و مساعدت راه و شهرسازی استان و تعاونی های نهضت ملی مسکن سهم بانک مسکن از منابع شهرستان بروجرد افزایش یابد تا با تسریع در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بهترموجبات  آسایش و رضایت خاطر هم استانی های خود را فراهم کنیم.

داریوش آزاد بخت رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد نیز با قدردانی از تلاش کارکنان بانک مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت : بانک مسکن استان لرستان به عنوان بازوی پر توان اداره کل راه و شهرسازی با اقدام جهادی و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن که اولویت دولت مردمی است نقش به سزایی در اجرا و پیشرفت این پروژه ها داشته و در این خصوص قدردان زحمات همه کارکنان بانک مسکن هستیم.

در ادامه این بازدید مسئولین تعاونی های مسکن بروجرد و پیمانکاران این پروژه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کاری پروژه ها  به بیان مشکلات خود پرداخته و در این خصوص دستورات لازم در خصوص رفع موانع و حل مشکلات پروژه ها و تسریع در انجام فرآیند پرداخت تسهیلات ارایه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند