Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@17:22:28 GMT

مدارس کلاردشت و مرزن آباد تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۷۳۳

مدارس کلاردشت و مرزن آباد تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: تمامی مدارس شهرستان کلاردشت و مرزن آباد امروز شنبه ۲۵ دی ماه به‌علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

سعدی پور افزود: کلاس‌های حضوری مدارس ابتدایی، امتحانات داخلی متوسطه اول و دوم و هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کاردانش شهرستان کلاردشت روز شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ لغو و تاریخ برگزاری امتحانات متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش صرفاً امتحانات نهایی و داخلی مدارس بزرگسالان امروز برگزار می‌شود

کد خبر 5399944

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران ساری ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها سیلاب سیدابراهیم رئیسی سیستان و بلوچستان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

استاندار خوزستان گفت: با توجه به وضعیتی که در آموزش و پرورش داریم، معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدت باقیمانده سال تحصیلی دست در دست هم دهند و تلاش کنند معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم رشد داشته باشد چون معدل این مقطع در تعیین رتبه‌های کنکور سراسری تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در پایان نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم در جلسه امروز موضوعات مربوط به انتخاب معلمان و مدارس نمونه مطرح شد.

وی افزود: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی کنیم، در سطح کشور نیز دیدار معلمان نمونه کشور با مقام معظم رهبری نیز برگزار خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: موضوع دیگری که مطرح شد در خصوص جهش تحصیلی بود، در این زمینه با توجه به وضعیتی که در آموزش و پرورش داریم معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدت باقی‌مانده سال تحصیلی دست در دست هم دهند و تلاش کنند معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم رشد داشته باشد چون معدل این مقطع در تعیین رتبه‌های کنکور سراسری تأثیرگذار است.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز مطرح شد نرم‌افزار شاد بود. با توجه به تکنولوژی‌های ارتباطی جدید چنین ابزارهایی می‌تواند در رفع اشکال دروس مختلف برای دانش‌آموزان و در نهایت در رقابت آزمون سراسری کمک شایانی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در حوزه ساخت و ساز مراکز آموزشی گزارش ارائه شده توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس امیدوارکننده بود، امیدواریم سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های متولی و همچنین خیرین مدرسه‌ساز نیز این مسیر را تسهیل نمایند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: در خصوص کمبودهایی که در برخی مدارس استثنایی وجود دارد نیز مباحثی مطرح شد که برای رفع این موارد پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 747041

دیگر خبرها

  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • مرزن آباد لرزید
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • شیرجه پراید سفید رنگ به رودخانه مرزن آباد در جاده چالوس
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟