Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: ستادملی مقابله باکرونا به ریاست رئیس جمهور،با درخواست وزارت ورزش برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با درخواست وزیر ورزش مبنی برحضور تماشاگر دربازی‌های تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات انتخابی جام‌جهانی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دولت تاکید کرد: سقف ورود تماشگر محدود،رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری و وزارت ورزش مسئول نظارت بر رعایت دستورالعمل‌هاست.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران ستاد ملی کرونا سخنگوی دولت ورزشگاه حضور در ورزشگاه انتخابی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی

به گزارش صدای ایران، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.


وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.
وزیر ارتباطات همچنین گفت: این کارگروه  تعیین مصادیق مجرمانه ۱۲ عضو دارای حق رای  دارد که وزارت ارتباطات یک عضو است و دولت در کل ۶ رای دارد. اکثریت با دولت نیست و باید تصمیم جمعی گرفته شود.


وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی برای ساخت و پرتاب ماهواره داریم. ظرف یکی دو ماه آینده رونمایی و پرتاب ماهواره اتفاق خواهد افتاد.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • سومین درخواست دولت برای رفع فیلتر گوگل پلی
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی