Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش با ابلاغ دستورالعمل‌های جدید درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبالی تصمیم گیری کرد. براساس اطلاعات خبرنگار مهر این ستاد با حضور ۳۰ درصد از تماشاگران در ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات فوتبال موافقت کرده است.

وزارت ورزش و جوانان نیز به عنوان متولی ورزش در کشور در حال بررسی جزئیات بهداشتی مد نظر این ستاد است تا با ارسال آن به فدراسیون فوتبال مجوز حضور تماشاگران را به سازمان لیگ فوتبال بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فدراسیون فوتبال تصمیم دارد مجوز حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات را بگیرد تا با تأیید نهایی مراجع ذیصلاح امکان حضور تماشاگران زن نیز طبق همین ظرفیت فراهم شود.

فدراسیون فوتبال، آمادگی خود را برای فروش بلیت اینترنتی به طور کامل اعلام کرده است و خواستار حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای بازی با عراق و امارات در هفتم و دوازدهم بهمن ماه شده است.

کد خبر 5399940 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال حذف استقلال و پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران سردار آزمون فوتسال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کشتی آزاد یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس تکواندو وزارت ورزش و جوانان تماشاگران در ورزشگاه حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل عدم تامین ایمنی و نواقص مربوط به زیر ساخت، این ورزشگاه تا رفع نواقص نمی‌تواند پذیرای بانوان هوادار باشد.

در اولین حضور زنان در این ورزشگاه، اتفاقات نامطلوبی افتاد و وقایعی رخ داد که اتخاذ این تصمیم پيش بيني می‌شد. 

 

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)