Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین -  علی فرهور، مدیر عامل نیروگاه شهیدرجایی گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه، واحد شماره ۴ گازی این نیروگاه که برای انجام تعمیرات اساسی و RI کپرسور از مدار تولید برق خارج شده بود، پس از پایان فعالیت‌های مربوطه، با موفقیت به مدار تولید برق بازگشت.

تمامی فعالیت‌های تعمیرات اساسی و RI این واحد در حوزه‌های مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق از سوی متخصصان داخلی و نیروگاه به انجام رسید که حاصل این تلاش‌ها پس از حدود ۱۰۰ روز با بازگشت دوباره این واحد به مدار تولید به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دمونتاژ و مونتاژ تجهیزات محفظه احتراق، پوسته توربین، کمپرسور و روتور توربو کمپرسور همچنین دمونتاژ و مونتاژ نازل‌ها و پره‌های توربین، تعمیرات کارگاهی و RI روتور کمپرسور و تست‌های غیر مخرب NDT، به همراه مونتاژ روتور ژنراتور و اندازه گیری‌های لازم  از مهم‌ترین اقداماتی بود که ازسوی متخصصان امور مکانیک به انجام رسید.

 در حوزه الکتریک و ابزار دقیق هم تعمیرات اساسی الکتروموتور فن و پمپ‌های ۴۰۰ ولت، استارتر‌های MCC، بریکر‌های ۴۰۰ ولت و ۶/۶ کیلو ولت، تست رله‌های حفاظتی ۶/۶ کیلو ولت و ۴۰۰ ولت، تعمیرات اساسی ترانس‌های اصلی، کمکی و استیشن، همراه با تعمیرات اساسی سیستم کنترل اسپید ترونیک، تنظیم و کالیبراسیون نشان دهنده ها، بازدید و تست سنسور‌های اعلام و اطفاء حریق تجهیزات انجام شده است.

 علاوه بر واحد شماره ۴ گازی که پس از پایان برنامه‌های تعمیراتی آن، به مدار تولید پیوست، هم اکنون واحد شماره ۳ بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی هم برای انجام تعمیرات نیمه سنگین، از مدار تولید خارج شده که در دست تعمیرات قراردارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه برق تولید برق تعمیرات اساسی مدار تولید واحد شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیرعامل شرکت خدمات لایروبی صبا، سازمان آب و برق خوزستان گفت: با تلاش متخصصان این شرکت یدک کش فتح ۱ کوت امیر، تعمیر و راه اندازی شد.

عادل سواری افزود:  در تعمیرات این یدک کش، اسکراب و زنگ زدایی کامل بدنه و کابین شناور، اجرای ضد زنگ و سه لایه رنگ دریایی، تعمیرات سیستم برق و روشنایی شناور، تعمیرات سکان، پروانه، تعمیرات موتوری و سیستم گیربکس و تهیه و نصب فندر‌های ضربه گیر انجام شد.

وی ادامه داد: هدف از این تعمیرات را، راه اندازی مجدد و آماده بکارسازی این شناور برای استفاده در طرح‌های  های آبی و اضطراری سازمان آب و برق خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • اتمام تعمیرات ۱۰۵هزار مگاوات نیروگاهی در نیمه اردیبهشت
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد