Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:31:04 GMT

وزارت ورزش مزین به شهیدان گمنام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۹۲۰

وزارت ورزش مزین به شهیدان گمنام می‌شود

علی‌محمد عراقی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: پس از آغاز فعالیت دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی، وزیر ورزش و جوانان در مهرماه امسال طی مکاتبه با ستاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درخواست کرد تا یادمان شهید جوان با توجه به نام وزارت ورزش و جوانان در این محل تشییع و به خاک سپرده شوند.

وی افزود: البته بعد از وزارت نفت، وزارت ورزش و جوانان دومین وزاتخانه‌ای است که ساختمان مرکزی خود را با طرح یادمان شهیدان عطرآگین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش و جوانان به همین منظور در نظر دارد تا حال و هوای معنوی فراهم کنند و با توجه به اینکه این نهاد ورزشی محل دیدارهای مقامات بین‌المللی ورزشی است لازم است تا با طرح یادمان به شهیدان دفاع مقدس ادای احترام شود.

مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران گفت: قرار است سه‌شنبه ۲۸ دی ماه در میدان اصلی وزارت ورزش، پیکر مطهر این ۲ شهید گمنام به خاک سپرده شوند. 

عراقی در ادامه خبر می‌دهد که ۲ ورزشگاه آزادی تهران و انقلاب بهمن و اسفند ماه با طرح یادمان شهیدان گمنام عطر آگین شوند. البته ورزشگاه شیرودی به دلیل نبود فضای لازم امکان ساخت طرح یادمان شهیدان گمنام میسر نیست.  

وی این را هم اضافه کرد که پنج هزار شهید ورزشکار دارای نشان ملی، استانی و جهانی داریم و با ۱۳۵ ورزشکار شهید مدافع حرم در رشته‌های مختلف اکنون پنج هزار و ۱۳۵ شهید ورزشکار داریم.

پیش‌تر و در سال ۹۴ پیکر مطهر یک شهیدگمنام ۲۲ ساله که منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده بود در فدراسیون جانبازان و معلولان به خاک سپرده شده است و یکسال پس از آن پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در محوطه فدراسیون تکواندو، تشییع و در خانه ابدی آرام گرفت. 

همچنین در سال ۹۸ پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در عملیات کربلای ۵ و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد در فدراسیون کشتی تشییع شد.

مزار شهید گمنام در فدراسیون جانبازان و معلولان ۹۴

برچسب‌ها مراسم تشییع شهید وزارت ورزش و جوانان شهید گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تشییع شهید وزارت ورزش و جوانان مراسم تشییع شهید وزارت ورزش و جوانان شهید گمنام وزارت ورزش و جوانان طرح یادمان شهید گمنام دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی