Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:22:32 GMT

شهرداری مروست ارتقا درجه یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۲۰۱۸

شهرداری مروست ارتقا درجه یافت

فلاحتی شهردار مروست گفت: درجه شهرداری، شهر تاریخی مروست پس از ۱۴ سال با پیگیری‌های انجام شده از درجه چهار به پنج ارتقا یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت فلاحتی شهردار مروست در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از ارتقا درجه شهرداری مروست خبر داد و گفت: درجه شهرداری، شهر تاریخی مروست پس از ۱۴ سال با پیگیری‌های انجام شده از درجه چهار به پنج ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحتی اظهار کرد: بلافاصله پس از شروع بکار (آبان ماه ۱۴۰۰) ارتقای درجه شهرداری در دستور کار شهرداری قرار گرفت که با پیگیری‌های مستمر و در پی دیدار با دکتر جمالی نژاد معاون محترم وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در تاریخ (۷/ ۹/ ۱۴۰۰)، سرانجام این امر مهم و مبارک محقق و ابلاغ آن از سوی وزیر محترم کشور انجام شد.

وی بابیان اینکه ارتقای درجه شهرداری نشان از رشد شهرداری است که بی‌شک سبب توسعه و آبادانی بیشتر شهر می‌شود، افزود: رشد میزان اعتبارات اختصاص‌یافته از محل ارزش‌افزوده، کمک به شرایط مالی، عمرانی و تجهیزاتی، چارت سازمانی و نیروی انسانی شهرداری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از دیگر مزایای ارتقای درجه شهرداری است.

شهردار مروست بابیان اینکه برنامه شهرداری در سال آینده تلاش برای کسب درجه ۶ شهرداری است، اضافه کرد: معیار درجه‌بندی شهرداری‌های کشور معیاری است که از سوی وزارت کشور ابلاغ‌شده که شامل ۱۲ درجه است. درجه یک این رده‌بندی مربوط به شهرداری‌های تازه تأسیس است و درجه ۱۲ نیز مربوط به کلانشهرها است.

وی افزود: ضمن تبریک این رویداد مهم به همه‌ی همشهریان عزیز از تلاش‌های بی‌وقفه و دلسوزانه همکارانم در مجموعه شهرداری مروست و تلاش‌های شهرداران سابق نیز تقدیر و تشکر می‌کنم و همه‌ی تلاش خود را برای ساخت شهری آباد و زیبا و خدمت صادقانه و بی‌منت برای شهروندان عزیز بکار خواهیم بست تا در پایان مأموریت و این توفیق خدمت در پیشگاه حضرت حق و در برابر مردم عزیز شرمسار نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: درجه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها

به گزارش صدای ایران،صادق ضیاییان با بیان اینکه از امروز پنج شنبه در بیشتر مناطق نیمه شرقی، در بعضی ساعات، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد گفت: جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

وی اضافه کرد: شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

به گفته وی، طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی جمعه (شنبه ۸ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان