Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت از موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضور تماشاگر در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی در توییتی نوشت: ‏ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور، با درخواست وزارت ورزش مبنی بر حضور تماشاگر در بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران برای مسابقات انتخابی جام‌ جهانی موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اسکوچیچ: تلاش می‌کنم در جام جهانی دفاعی بازی نکنیم/ رویایم موفقیت ایران است حریف ایران درخواست تغییر میزبانی داد سقف ورود تماشاگر محدود، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری و وزارت ورزش مسئول نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها است.
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات انتخابی کشتی آمریکا در دو روز گذشته در پنسیلوانیا برگزار شد که با شکست چندین مدعی همراه بود.

بی‌شک مهم‌ترین کشتی برگزارشده بامداد امروز (2 اردیبهشت)، مبارزه بین دیوید تیلور و آرون باروکس بود، جایی که تیلور نتوانست مقابل حریف جوانتر خود کاری از پیش ببرد و طی دو مبارزه تن به شکست داد تا حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد.

مسابقات انتخابی کشتی آمریکا، خیلی شفاف و بدون ماده و تبصره هر سال برگزار می‌شود و هر قهرمانی که دو مبارزه از سه کشتی را به سود خود تمام کند، صاحب دوبنده تیم ملی این کشور خواهد شد.

به این ترتیب دیوید تیلور قهرمان المپیک 2020 توکیلو و صاحب چندین نشان طلای جهانی که تاکنون پنج بار موفق به شکست حسن یزدانی شده و تنها یک بار در جهانی اسلو مغلوبش شده بود، حضور در بازی‌های المپیک را از دست داد تا معمای او برای رکورددار کشتی ایران همچنان حل‌نشده باقی بماند.

از این سو البته امسال حسن یزدانی هم با حریف مدعی و گردن‌کلفتی چون کامران قاسم‌پور مواجه است و پیش از آن نیز باید کتف جراحی شده‌اش اجازه شرکت در مسابقات را به او بدهد.

باید دید بعد از تیلور که جای خود را به آرون باروکس داد، آیا حسن یزدانی می‌تواند از سد رقبای داخلی عبور کرده و خودش را به المپیکی که تیلور در آن حضور ندارد و محاسبات قبلی می‌گوید او در غیاب این کشتی‌گیر هیچ مانعی پیش روی خود برای رسیدن به طلای جهانی نمی‌بیند؛ برساند؟!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • تیم هاکی روی یخ پسران ایران راهی ازبکستان شد
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • معمای تیلور حل نشد؛ جادوگر حضور در المپیک پاریس را از دست داد