Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در این نشست، گفت: از زحمات همکاران مجموعه پرورشی و فرهنگی استان به منظور برنامه ریزی به جهت برگزاری مطلوب این نشست، نهایت تقدیر و تشکر را دارم. وی بیان داشت: در کانون های پرورشی و فرهنگی وجود"فضای فیزیکی مناسب" بسیار مهم است و متاسفانه امروز بسیاری از فضاهای ما از مطلوبیت کافی برخوردار نیستند که بایستی چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ نشست هم‌اندیشی قطب ۴ کانونهای فرهنگی و تربیتی کشور به میزبانی استان زنجان و با حضور مسئولینی از وزارت، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان، معاونین و روسای فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی، کارشناس مسئولان فعالیت های اردویی و کانون ها، کارشناس مسئولان فرهنگی و هنری و دبیران استانی کانون های فرهنگی و تربیتی استان های زنجان، ایلام، کردستان، کرمانشاه، مازندران و همدان؛در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

 حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان حاضر در این نشست، گفت: از زحمات همکاران مجموعه پرورشی و فرهنگی استان به منظور برنامه ریزی به جهت برگزاری مطلوب این نشست، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وی بیان داشت: در کانون های پرورشی و فرهنگی وجود"فضای فیزیکی مناسب" بسیار مهم است و متاسفانه امروز بسیاری از فضاهای ما از مطلوبیت کافی برخوردار نیستند که بایستی چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اهمیت بحث نیروی انسانی در کانون ها، افزود: ضرورت دارد بهترین و با کیفیت ترین و توانمند ترین نیروها جذب کانون های فرهنگی و تربیتی شوند تا با علاقه و عشق فعالیت ها را به پیش ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه داشتن برنامه ریزی دقیق در راستای فعالیت فرهنگی را از دیگر ضروریات عنوان کرد و گفت: کانون های فرهنگی و تربیتی باید محلی باشد که دانش آموز را جذب کرده و آنچه در مدارس فرصت اجرا نیست، در این کانون ها رخ دهد.

قاسم پور معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در این نشست، اظهار داشت: امروز آخرین جلسه قطبی کانون است و این جلسات را بسیار مفید ارزیابی می‌کنیم.از میزبانی بسیار خوب استان زنجان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه رهبر معظم انقلاب به نکات قابل توجهی اشاره داشته است و این بیانیه را منشوری برای تمدن سازی عنوان کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به چند مقاله در حوزه تمدن سازی، اضافه کرد: مهمترین سازکار بازتولید فرهنگی که از انجماد فرهنگی جلوگیری می کند، آموزش و پرورش است و اگر توجهی نشود گرایش به فرهنگ وارداتی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، خاطر نشان کرد: مجموعه فعالیت های پرورشی و فرهنگی، در واقع جاده های رستگاری دانش‌ آموزان ما هستند و ما موظف هستیم دانش آموزان را به این جاده هدایت کنیم و البته فعالیت‌ های کانون ها، مسیر های برجسته ما هستند.

سید علی سیدی رئیس اداره برنامه ریزی کانون های فرهنگی و تربیتی اداره کل فرهنگی و هنری وزارت نیز ضمن تشکر از همکاران استان زنجان به جهت برنامه ریزی برای این نشست و میزبانی شایسته زنجان، گفت: امروز نگاهمان به کانون های فرهنگی و تربیتی، نگاه حمایتی است و جمع شده ایم تا باهم افزایی و استفاده از نظرات شما همکاران، برخی چالش های موجود را مرتفع کنیم.

گفتنی است در ادامه کارگاه های تخصصی روسای ادارات فرهنگی هنری، کارشناس مسئولان و مدیران منتخب کانونها با حضور مسئولین وزارتی در موضوعات مرتبط با کانونها، جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی هنری در محل کانون سهروردی زنجان برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان این نشست از پوستر شانزدهمین جشنواره نجوم دانش آموزی به میزبانی استان زنجان و با شعار "آسمان میراث مشترک همگان" رونمایی صورت گرفت.

//انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان زنجان آموزش و پرورش فرهنگی هنری فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی آموزش و پرورش استان نیروی انسانی عشق دانش آموز معاون وزارت آموزش و پرورش انقلاب رهبر معظم انقلاب تمدن جاده فعالیت های فرهنگی نجوم استان زنجان فرهنگی و هنری فرهنگی هنری کانون های فرهنگی کانون های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش کل آموزش و پرورش پرورشی و فرهنگی فرهنگی و هنری فرهنگی هنری استان زنجان فعالیت ها اداره کل کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین