Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بهترین مناسبت‌ها برای تجلی غیرت دینی مردم کشورمان نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در ستاد دهه فجر این استان اظهار کرد: بی‌تردید یکی از بهترین مناسبت‌ها برای نشان دادن غیرت دینی ملت ایران ، ایام الله دهه فجر و بویژه یوم الله ۲۲ بهمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از وجوه اساسی حفظ انقلاب است ‌خاطرنشان کرد: دهه فجر یکی از مواردی است که به موجب آن می شود جهاد تبیین را به بهترین شکل ممکن متبلور ساخت.

 وی با اشاره به لزوم بسترسازی برای حضور حماسی مردم در اعیاد انقلاب گفت: امسال با توجه به هجمه‌ی وسیع دشمنان، نیاز است تا بیش از پیش مردم ایران اسلامی در عرصه ی برنامه‌های ایام الله دهه فجر مشارکت کرده و وفاداری خود را به انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی نشان دهند.‌

مطیعی تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به تمام مردم است و برنامه‌های مرتبط با این رویداد مهم ارزشی و انقلابی نیز باید بصورت مردمی برگزار شود.

امام جمعه سمنان به اهمیت فضای مجازی و حضور اکثریت مردم در این فضا پرداخت و افزود: ???? فضای مجازی فرصتی مناسب جهت ارائه محتوای مناسب و جذاب ، به‌منظور معرفی انقلاب و دستاوردهای این نظام مقدس می باشد.‌

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم ساخت یک مکان فاخر برای مناسبت‌های مهم ملی و عقیدتی در مرکز استان تاکید و اضافه کرد: باید با همکاری تمامی مسئولان ، مکانی مناسب در سمنان جهت برگزاری اجتماعات عظیم و یکپارچه تعبیه شود.‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه سمنان دهه فجر نماینده ولی فقیه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: این نهاد الهی از بدو تاسیس تاکنون از درون و برون کشور در حال مجاهدت در راه حق است.

وی در ادامه با اشاره به نقش استراتژیکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه افزود: سپاه از زوایای مختلفی همچون دفاعی، عمرانی، سازندگی، فرهنگی، سیاسی و ... نقش بسیار موثری را تاکنون در کشور و بیرون از مرز‌ها به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر هم گفت: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

سردار علی رزمجو افزود: با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی (ره) ایثار، فداکاری و آزادی در انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی یکی از آثار و برکات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ آزادیخواهی دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از امتی سلحشور و مومن است که در دل خود نیز بسیج مستضعفین را که متشکل از آحاد مردم انقلابی می‌باشد جای داده است.

سردار رزمجو با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف فعالیت‌های متعددی را به ارمغان آورده و سرمنشأ رویداد‌های تاریخی بزرگ است تصریح کرد: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

دیگر خبرها

  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشأت گرفته از ایمان الهی است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه