Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته‌ای که گذشت، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفری ۲ روزه به چهارمحال و بختیاری از نزدیک به بررسی روند اجرای برنامه‌های این بنیاد در استان پرداخت و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد علاوه بر اعلام مقاوم‌سازی ۵۲ درصد واحدهای روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت کشور گفت: تا سال ۱۴۱۰ پایان نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای روستایی کشور را جشن می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در روز پایانی این هفته و در ادامه سفرهای شهرستانی خود به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان سامان حضور یافت.

غلامعلی حیدری در این سفر پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر سامان از طرح‌های صنعتی در حال اجرای این شهرستان همچون شهرک تخصصی بادام و ساختمان فرهنگسرا و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی خیری بازدید کرد و شورای اداری و برنامه‌ریزی استان را با محوریت رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات شهرستان سامان تشکیل داد.

تسریع در تهیه طرح جامع برای شناسایی زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در شهرستان سامان، تلاش برای جذب ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات گلخانه‌ای، تسهیل روند انبوه‌سازی و فعال شدن نمایندگی دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال جاری از جمله موارد مطرح شده در نشست اداری و برنامه‌ریزی استان در این شهرستان به شمار می‌رود.

همچنین در این هفته نشست‌های شورای توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر، قرارگاه امنیت غذایی استان با رویکرد توسعه مشاغل خانگی و خُرد در حوزه کشاورزی و شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان نیز برگزار شد و مسوولان حاضر در این نشست‌ها در خصوص چگونگی اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط گفت‌وگو و تصمیماتی را اتخاذ کردند.

دستگیری عامل هتک حرمت و تعرض به تندیس سردار سلیمانی در شهرکرد، برپایی آیین معارفه ارسلان خالدی‌فر به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری و نشست اعضای شورای اسلامی استان با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرکرد نیز از دیگر رویدادهای این هفته در چهارمحال و بختیاری است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهم‌ترین این طرح‌ها برای تکمیل در سفر آتی ریاست جمهوری اولویت‌بندی و ارائه می‌شود.

غلامعلی حیدری افزود: تلاش می‌شود با گنجاندن طرح‌های مهم و اولویت‌دار استان در سفر آتی رییس‌جمهور بتوان بخشی از این طرح‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولت برای تکمیل طرح‌ها محدود است، تصریح کرد: برای تحقق توسعه جهشی باید سه ضلع امکانات دولتی، استفاده از توان و ظرفیت بنیادها و سرمایه بخش خصوصی تکمیل شود.

شوراهای اسلامی جایگاه مطالبه‌گری‌ را به دور از موضع‌گیری‌ها دنبال کنند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا برای نظام جمهوری اسلامی ارزشمند هستند، گفت: اگر چه این مجموعه جز مطالبه‌گری‌، کار دیگری نمی‌تواند انجام دهد اما لازم است این مقوله نیز به دور از موضع‌گیری و تنش انجام شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام افزود: مصوبات این شورا به طور عمومی و بر اساس قوانین موجود برای دستگاه‌های‌ اجرایی الزام‌آور نیست از این رو اعضای شوراهای اسلامی به نمایندگی از مردم باید در مطالبه‌گری‌ و بیان‌ دغدغه‌ها و مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نباید از طرح مطالبات دست برداشت و در این مسیر خسته و ناامید شد، تصریح کرد: در طرح مطالبات نیز لازم است به موضع‌ خیرخواهی توجه شود چرا که استفاده از ادبیات ناصحیح به ایجاد شکاف‌، موضع‌گیری و تنش منتهی می‌شود و به جای جاذبه، دافعه‌ حاکم می‌شود.

شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری روند کاهشی باثباتی دارد

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شیوع کرونا در استان به کمترین حد خود از ابتدا تاکنون رسیده است، گفت: شیوع کرونا در استان تا ۲۳ دی همچنان همراه با روند کاهشی باثبات است.

سید راشد جزایری میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان را ۵۸ درصد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که میانگین کشوری رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۴۹ درصد است که اگر چه استان در وضعیت بهتری قرار دارد اما برای مهار سویه اومیکرون باید میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به دست‌کم ۸۰ درصد برسد.

چهارمحال و بختیاری با توسعه راه‌های ارتباطی لردگان و خانمیرزا از بن‌بست خارج می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در دهه‌های گذشته انواع و اقسام خلل‌ها، کمبودها و کاستی‌ها را در حوزه‌های خدماتی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، سیاسی، بهداشتی و درمانی داشته‌اند.

حسین بامیری افزود: پیگیری رفع این مشکلات به‌ منظور توسعه متوازن و برخورداری تمامی مناطق از خدمات مطلوب بخش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وی توسعه راه‌های ارتباطی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری به ‌ویژه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا را ضروری اعلام و تصریح کرد: خروج استان از بن‌بست و رسیدن به شاخص‌های رشد و توسعه به ارتقای راه‌های ارتباطی نیاز دارد.

۳۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر در شهرکرد حائز شرایط اولیه شناخته شدند، گفت: از این تعداد تاکنون به چهار هزار نفر از متقاضیان پیامکی مبنی بر مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای تکمیل مدارک ارسال شده است و تا پایان‌ماه جاری ارسال پیامک برای تمامی متقاضیان دارای شرایط انجام خواهد گرفت.

حسینعلی مقصودی در خصوص پیگیری ثبت‌نام متقاضیان در شهرستان‌ها نیز گفت: در شهرستان‌ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی معرفی شده و بزودی برای شهرستان‌ها هم این مراحل آغاز می‌شود.

دوازدهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران در شهرکرد برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه شهرکرد با اشاره به برگزاری بیست و دومین کنگره ملی و دوازدهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران به میزبانی این دانشگاه در شهریور سال ۱۴۰۱ گفت: به زودی برای ایجاد موزه تاریخ طبیعی در دانشکده علوم پایه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام می‌شود.

یاسر پیرعلی افزود: برگزاری رویدادهای علمی از جمله اولویت‌های اجرایی دانشگاه شهرکرد به شمار می‌رود و لازم است برای برپایی کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران، مجموعه دانشکده علوم پایه و گروه زیست‌شناسی این دانشکده به طور خاص و مجموعه دانشگاه به طور عام برنامه‌ریزی کنند.

وی برپایی نمایشگاه تخصصی حوزه زیست‌شناسی و همچنین معرفی ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در این حوزه را از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای اجرا در حاشیه کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران در شهرکرد بیان کرد.

تبلیغ دینی در فضای مجازی چهارمحال و بختیاری نیاز به توجه جدی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت و توجه جدی به افزایش تولیدات دینی موثر و متناسب با فضای مجازی استان گفت: عرصه تقابل تبلیغ مجازی دین، یک تقابل جهانی است از این رو باید در فراهم‌سازی الزامات و ابزارهای خاص آن نیز دقت شود.

حجت‌الاسلام مهدی طاهری افزود: در حال حاضر حدود ۲۵۰ هزار نفر معادل یک‌چهارم جمعیت چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی حضور دارند که لازم است برای تبلیغ مجازی دین و ارائه تولیدات موثر و متناسب به کاربران این فضا، برنامه‌ریزی مطلوبی صورت بگیرد.

برچسب‌ها اومیکرون دانشگاه شهرکرد بنياد مسكن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری موزه تاریخ طبیعی امام جمعه شهرکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون دانشگاه شهرکرد بنياد مسكن انقلاب اسلامی اومیکرون دانشگاه شهرکرد بنياد مسكن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری موزه تاریخ طبیعی امام جمعه شهرکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر قاسم سلیمانی کنگره بین المللی زیست شناسی ایران چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری لردگان و خانمیرزا امام جمعه شهرکرد نماینده ولی فقیه برنامه ریزی شهرستان ها هزار نفر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در خیابان کاشانی شهرکرد خبر داد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت که اقدام به دور دور و حرکات نمایشی خطرناک و سلب آسایش و آرامش عمومی در شهر می‌کردند با همکاری پلیس راهور توقیف شدند.

وی تصریح کرد: تعداد سه نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سلب آسایش عمومی کرده بودند، دستگیر و پس از تفهیم اتهام محاربه، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کد خبر 745545

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • کسب رتبه سوم چهارمحال و بختیاری در مرمت بنا‌های تاریخی
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • پیش‌بینی تداوم بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • بامداد امروز بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود