Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@12:14:17 GMT

خواستار روابط بر اساس حسن همجواری با ایران هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۲۳۴۵

خواستار روابط بر اساس حسن همجواری با ایران هستیم

به گزارش ایلنا به نقل از العربیه، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن گفت که امنیت و ثبات کشورش بخشی از امنیت و ثبات کشورهای خلیج فارس است.

صفدی گفت: «ما در یافتن راه‌حلی برای بحران یمن در کنار عربستان هستیم و همه حملات انصارالله  به عربستان سعودی را قویا محکوم می‌کنیم».

وی ادامه داد: برای پایان دادن به بحران سوریه باید به صورت سیستماتیک و همه جانبه تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه اردن با نسبت دادن ادعاهایی خلاف واقع به ایران گفت: خواستار روابط بر اساس حسن همجواری با ایران هستیم، اما این کشور باید از دخالت در امور کشورهای عربی دست بردارد.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران اردن انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه

به گزارش قدس آنلاین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در این گفت‌ وگوی تلفنی، توضیحاتی در خصوص تلاش‌ها و اقدامات دیپلماتیک ایران در دو هفته گذشته برای پیگیری حقوقی و بین‌المللی اقدام متخلفانه رژیم صهیونیستی و بی‌عملی شورای امنیت در نتیجه مخالفت آمریکا و دو کشور اروپایی با محکومیت این رژیم ارایه نمود.

وی ابعاد مختلف اقدام بامداد امروز(یکشنبه) نیروهای مسلح کشورمان در هدف قرار دادن اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در چارچوب حق دفاع مشروع را تبیین و آمادگی کامل جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از تمامیت سرزمینی و منافع کشورمان را مورد تاکید قرار داد.

فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن محکومیت مجدد حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، بر حق مشروع کشورمان برای پاسخ به اقدام شرورانه رژیم صهیونیستی در چارچوب حقوق بین‌الملل تاکید کرد.

دو وزیر همچنین آخرین وضعیت تحولات فلسطین و غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت توقف فوری جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لغو کامل محاصره انسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قطر خواستار کاهش تنش در منطقه شد
  • وزیر امور خارجه: در حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف شده هستیم
  • تاکید ایران و عربستان بر استمرار رایزنی‌ها بین دو کشور
  • تأکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر رایزنی‌ها
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر رایزنی‌ها بین دو کشور
  • امیرعبداللهیان: امکان ملاقات نمایندگان دولت هند با خدمه کشتی توقیف‌شده فراهم می‌شود
  • امیرعبداللهیان خواستار تداوم نقش دولت هند در توقف جنگ در غزه شد
  • رایزنی وزیران خارجه ایران و عربستان در خصوص آخرین تحولات منطقه
  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با همتای سعودی
  • گفت‌ وگوی وزیران خارجه ایران و سوریه درمورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه