Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم علایی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، آزمون و سنجش ادواری صحت عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع بنزین و گازوئیل را از جمله وظایف سازمان استاندارد عنوان کرد و افزود: بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها، طبق برنامه به صورت دوره‌ای و به شکل هر سه ماه یک بار و با هدف حمایت از حقوق جایگاه‌داران و مصرف کنندگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هم‌اکنون ۸۴۹ نازل سوخت مایع در جایگاه‌های سوخت استان فعال است که صحت عملکرد آنها برابر برنامه تدوین شده به صورت دوره‌ای انجام می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل با اشاره به مشاهده پنج مورد مغایرت جزیی در نازل‌های فعال در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان اردبیل گفت: پس از تنظیم لازم و رفع ایراد و تصدیق مجدد، مجوز فعالیت دوباره برای این نازل‌ها صادر شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد استان اردبیل، بازرسان آزمایشگاه تایید صلاحیت شده همکار و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان، به صورت دوره‌ای جایگاه‌های عرضه سوخت مایع استان را بازرسی می کنند.

علایی ادامه داد: پس از انجام آزمون‌های فنی نازل‌های سوخت بر اساس استاندارد ملی و روش اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران و تائید آن، با نصب برچسب آزمون دوره‌ای بر روی آن دستگاه، صحت عملکرد نازل‌ها تصدیق می‌شود.

وی همچنین افزود: در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد با همکاری شرکت نفت، از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از شهروندان خواست در جایگاه‌های عرضه سوخت، قبل از سوخت‌گیری به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته و پس از اطمینان اقدام به سوخت‌گیری کنند.

برچسب‌ها سوخت مایع سازمان ملی استاندارد ایران استان اردبیل بنزین اداره کل استاندارد استان اردبیل استاندارد ملی جایگاه توزیع سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوخت مایع سازمان ملی استاندارد ایران استان اردبیل سوخت مایع سازمان ملی استاندارد ایران استان اردبیل بنزین اداره کل استاندارد استان اردبیل استاندارد ملی جایگاه توزیع سوخت استاندارد استان اردبیل جایگاه های عرضه سوخت عرضه سوخت مایع صحت عملکرد دوره ای نازل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی شوند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

وی افزود: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین‌المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

علایی این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حمایتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولیدکنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

کد خبر 745528

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • انتقاد از بی توجهی به از کارافتادگی جایگاه cng شهرعلویجه اصفهان
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • چرا دولت میخواهد کارت‌های سوخت را حذف کند؟
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد