Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:39:37 GMT

معامله ۱۳۲۷میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۲۳۸۱

معامله ۱۳۲۷میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال

بیش از ۱۳۲۷میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۹۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد 1327میلیارد و 325میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 10441هزار و 155میلیارد ریال در بیش از 135میلیون و 235هزار و 605دفعه طی 195روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که تعداد 143میلیارد و 839میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 2488هزار و 989میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این 195روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با 26هزار و 576واحد افزایش، معادل 2.03 درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و 334هزار و 283واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با 86هزار و 29واحد کاهش، معادل 19.56درصد افت کرده و رقم 353هزار و 772واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با 51 هزار و 50واحد افزایش در این مدت به رقم 1020هزار و 149واحد و شاخص بازار دوم با 48هزار و 791واحد کاهش به عدد 2 میلیون و 553هزار و 957واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با 5.27درصد رشد و شاخص بازار دوم با 1.87درصد افت همراه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس اوراق بهادار شاخص بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۸۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت نزدیک به سه میلیارد و ۹۳۵ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، خاور و وسپهر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ساختمان تاریخی بورس اوراق بهادار دانمارک طعمه حریق شد
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس