Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر دریادار شهرام ایرانی می باشد. فرمانده نیروی دریایی ارتش می گوید برقراری امنیت و نشان دادن اقتدار از اهداف ما در آب های بین المللی است.

کاپشن ارتشی مینا وحید + عکس

به گزارش پارس نیوز به نقل از ایسنا،امیر دریادار ایرانی به «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو از تمرکز نیروی دریایی بر حضور در عرصه دریاها گفت و بیان کرد: در حال حاضر تا دو هزار کیلومتر از مرزهای ایران اسلامی حضور دریایی داریم اما برنامه ریزی داریم تا در فواصل دورتری از منطقه فعلی مستقر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اهداف حضور نیروی دریایی ارتش ایران در دریاهای دورتر گفت: برقراری ایمنی و امنیت دریانوردی و اعلام این موضوع که جمهوری اسلامی ایران با توانمندی‌های خود به ویژه در حوزه دریا، هیچ گونه محدودیتی برای حضور در هیچ نقطه‌ای را ندارد، مهم ترین اهداف حضور ایران در فواصل بیشتر است.

با ضعیف‌ترین ارتش‌های جهان آشنا شویدپ

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه ایران می‌تواند با تدابیر خود، در نقاط مدنظر حاضر شود، اظهار کرد: ایران این کار را با اولویت برقراری امنیت و ایمنی و کمک به شناورهای حاضر در سطح دریا و همچنین نشان دادن اقتدار نظام همراه با ارسال پیام صلح و دوستی برای همه ملت‌های جهان به عنوان کارکردهای حضور ایران در آب‌های دور است، انجام می دهد.

وی از وجود تفکیک مسئولیت میان نیروی دریایی ارتش و سپاه گفت و عنوان کرد: این تفکیک مسئولیت از نظر محدوده حضور است. از شرق تنگه هرمز به داخل خلیج فارس محدوده عملیاتی و حضور برادران نیروی دریایی سپاه است. از شرق جزیره لارک و تنگه هرمز به سمت اقیانوس تا مدار ده درجه حضور فعال دریایی ارتش جهت شرایط اطلاعاتی و همچنین برقراری امنیت کشتیرانی است.

شهادت شماری از نیروهای ارتش در زلزله کرمانشاه

امیر دریادار ایرانی افزود: نیروی دریایی ارتش به عنوان لبه بیرونی نیروهای مسلح محسوب می‌شود و همواره یک هماهنگی و همکاری تنگاتنگی بین هر دو نیرو هم در حوزه دریا و هم در حوزه فضای بالای دریا وجود دارد. محدوده زیر سطح دریا نیز توسط ارتش حضور دائمی دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری با بیان اینکه هر گونه فعالیت و عملیاتی بین نیروی دریایی ارتش و سپاه بخواهد انجام شود، با هماهنگی، همدلی و هم افزایی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: این هماهنگی سبب می‌شود دشمن نتواند هیچ گونه خللی در سامانه و ناامنی در حوزه تروریسم دریایی که تخصص آن‌ها است، ایجاد کند.

اعلام 7 منطقه برای دریافت گواهی کسر خدمت ایثارگران نیروی زمینی ارتش

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش امنیت دریاها فرمانده نیروی دریایی ارتش برقراری امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد

به گزارش خبرنگار مهر، ناخدا یکم حمیدرضا سعادت صبح چهارشنبه در همایش رژه یگان‌های نظامی در روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت اظهار کرد: عملیات وعده صادق حماسه غرور آفرین و نشان دهنده اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی است.

وی با اشاره به دستاوردهای ارتش در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف زمینی، دریایی و هوایی در دفاع از مرزهای سرزمینی نقش مؤثری داشته و امنیت آفرین بوده است.

ناخدا یکم سعادت با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی نیرویی مؤمن، انقلابی و شجاع است، گفت: حرکت‌های ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف غرور آفرین است.

فرمانده ناوگان شمال با تاکید بر لزوم حفظ امنیت و صلابت از سوی نیروی ارتش جمهوری اسلامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ضامن امنیت، اقتدار و آرامش مرزهای سرزمین است.

کد خبر 6080581

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد
  • عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران