Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد فیض‌حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین در این مدت ۸۵ درصد از سهمیه نفت سفید مورد نیاز سوخت زمستانی خانوارهای شهری و روستایی هشت شهر جنوب استان نیز با موفقیت توزیع شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۳ باب فروشندگی تعاون روستایی و ۱۱ باب فروشندگی محور در منطقه میاندوآب، وظیفه تامین و توزیع نفت سفید خانوارهای فاقد گاز شهری را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سوخت مورد نیاز ۵۹ هزار خانوار در هشت شهر جنوب آذربایجان غربی توسط نفتکش‌های فعال در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای روستاها و مناطقی که فاقد گاز شهری است به صورت مستمر انجام می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن این منطقه، اطلاع رسانی لازم در خصوص دریافت و ذخیره‌سازی سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها در این منطقه با هماهنگی فرمانداری‌ها و رسانه‌ها انجام شده است و سهمیه متعلق در کارت بانکی سرپرست خانوارها شارژ شده است.

فیض‌حسینی همچنین در خصوص طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از طریق سامانه "سدف" اظهار داشت: در حال حاضر توزیع گاز مایع از طریق ثبت‌نام در این سامانه انجام می‌گیرد و اطلاع‌رسانی های مستمر در این خصوص از طریق رسانه‌ها، روسای نواحی هشتگانه تابعه با هماهنگی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاران و ا طلاع رسانی محیطی در ورودی تاسیسات سلیندر پرکنی انجام می‌شود.

وی از مردم جنوب استان که دارای شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند درخواست کرد با مراجعه به سامانه مذکور و تکمیل و بارگذاری اطلاعات درخواستی جهت دریافت سهمیه تخصیصی سوخت خود اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

این شرکت دارای هشت ناحیه مرکزی و ۹۱ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر ۳۲ جایگاه تک منظوره سوخت مایع، ۳۸ باب جایگاه ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، ۲۱ باب جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی، ۲۵۳ باب فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

این منطقه یکی از مناطق ۳۷ گانه نفتی کشور است که وظیفه تامین و توزیع سالانه حدود یک میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی مایع و حدود ۴۰ هزار تن گاز مایع (LPG) را به عهده دارد.

همچنین این منطقه دارای یک باب انبار نفت با ظرفیت ذخیره‌سازی ۶۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی طرح تخصیص سهمیه سوخت نفت میاندوآب شرکت ملی پخش فراورده های نفتی جایگاه توزیع سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی طرح تخصیص سهمیه سوخت نفت آذربایجان غربی طرح تخصیص سهمیه سوخت نفت میاندوآب شرکت ملی پخش فراورده های نفتی جایگاه توزیع سوخت فرآورده های نفتی آذربایجان غربی گاز مایع نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی شهرستان میاندوآب بیش از ۸۵درصد و مقدار توزیع کود یارانه‌ای بیش از هفت هزار و ۹۲۲ تن بود (شش هزار و ۱۹۰ تن کود ازته، یک هزار و ۲۳۵ تن کود فسفاته و ۵۰۰ تن کود پتاسه)
مظلومی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد که به‌عنوان اولین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳