Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد پهلوان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۷۲ نفر در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی ۳۱۲ نفر است که طی ۱۰ روز گذشته کمترین میزان بوده است و در این مدت چند روز بدون فوتی ناشی از کرونا در مشهد و استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دیروز ۱۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری شدند که این میزان طی ۱۰ روز گذشته نوسان داشته است.
وی نسبت به پوشش فراگیر واکسیناسیون، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و تهویه هوا برای پیشگیری از موج ششم کرونا تاکید کرد. 
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد. 
ارائه خدمات بهداشتی و درمان به جمعیت  سایر شهرستان دیگر این استان بر عهده  دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.
به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و   ۵۳۹بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۸۵نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۱۷هزار و  ۳۲۰نفر رسیده است.
همچنین با فوت ۲۴بیمار کووید۱۹  در این مدت، مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و  ۲۶ نفر رسید.
تاکنون ۶۰ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۸۹۶ دُز اول، ۵۳ میلیون و ۱۸هزار و ۳۲۵ دُز دوم و ۱۱ میلیون و ۹۷۴ دُز سوم واکسن کرونا در کشور تزریق شده است و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲۵میلیون و ۲۶۲هزار و ۲۲۱دُز رسیده است.
بر اساس این گزارش طی شبانه روز گذشته ۴۵۱ هزار و ۵۶۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
"پاندمی کرونا" در سطح جهان، ۳۲۱ میلیون و ۱۵۶ میلیون و ۲۰۱ نفر را بیمار کرده و جان پنج میلیون و ۵۴۰ هزار و ۹۰۲ نفر را گرفته است.  ۲۶۴ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۶۰۸ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.
آمریکا در این میان با  ۶۵ میلیون و ۲۳۶ میلیون و ۴۷۵  بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و همچنین ۸۶۹ هزار و ۲۱۲  قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و انگلیس بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد محدودیت های کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید