Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح شنبه در این گردهمایی اظهار داشت: نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان هر جایی که نیاز باشد در صحنه حضور دارند و همواره تأثیرگذار بوده‌اند.

ابراهیم رضایی با اشاره به اهمیت و ضرورت وحدت نیروهای انقلابی تصریح کرد: مردم ما در شهرستان دشتستان و استان بوشهر با مشکلات فراوانی روبرو هستند و همه مسئولان باید برای رسیدگی به این مسائل و مشکلات تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز نگرانی بابت برخی از مسائل و مشکلات شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات شهرستان دشتستان مربوط به حوزه آب است که در هر شهر و روستایی این مشکلات وجود دارد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان با تلاش مضاعف برای رفع مشکل آب شهرستان تا قبل از فرارسیدن فصل تابستان اقدام کنند تا شاهد تکرار مسائل و مشکلات قبل نباشیم.

وی ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت جوانان و تحقق گام دوم انقلاب پیگیری‌های مستمری را داشته‌ایم و از دولت خواسته‌ایم که برنامه عملی داشته و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

رضایی بیان کرد: در مورد عملکرد مسئولان استان نقد داریم و بارها و بارها این مسائل را تذکر داده‌ایم ولی متأسفانه تغییری نمی‌بینیم و مجبوریم این مسائل را در جمع مردم و رسانه‌ها بیان کنیم. مردم از مسئولان انتظار دارند که مشکلاتشان را ببینند و رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه تا آخر در کنار نیروهای انقلابی شهرستان و استان هستیم و در دفاع از نیروهای انقلاب کوتاه نخواهیم آمد افزود: باید وحدت را در شهرستان توسعه دهیم و دست‌هایی که دنبال تفرقه هستند را قطع کنیم.

امام جمعه برازجان نیز در این نشست بر لزوم تقویت وحدت و همدلی نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان تاکید کرد و اظهار داشت: بیش از هر زمانی به این وحدت و همدلی نیروهای انقلابی نیاز داریم.

حجت الاسلام حسن مصلح با تاکید بر اینکه وحدت در شهرستان باید حفظ شود و نباید آسیب ببیند افزود: تأکیدی بر روی فرد و نیروی خاصی نداریم ولی کسی که منفعت شهرستان را فراهم کند مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر از مواضع محکم و انقلابی نماینده دشتستان در مجلس، بیان کرد: عملکرد دکتر رضایی مایه افتخار شهرستان است و در همه صحنه‌ها خوب درخشیدند و مواضع انقلابی، محکم و استوار ایشان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب بود و هیچ موضع شخصی و جناحی ندارد.

در این نشست تعدادی از نیروهای انقلابی در سخنانی بر اهمیت و ضرورت تقویت وحدت و اتحاد در شهرستان تاکید کردند.

کد خبر 5399988

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی دشتستان شهرستان دشتستان بوشهر مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها سیدابراهیم رئیسی بارش باران مراسم تودیع و معارفه سیستان و بلوچستان نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است

به گزارش خبرنگار حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  سردار " علی آزادی" با صدور پیامی، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار و حماسه ساز تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:‌ 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ "روحیه انقلابی" توانسته قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و از این رهگذر باید گفت؛ جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که در آغازین روزهای انقلاب متولد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشانی، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است. 

این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست و خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا نموده است و این صلابت و کار آمدی مورد اعتراف دوستان و حتی دشمنان انقلاب می باشد. 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امیدوارم، در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" مزین شده است بیش از پیش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت های نظام و دستاورد های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است