Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بارندگی‌های سیل آسا از روز گذشته ۲۴ دی منجر به انسداد چندین مسیر ترانزیتی در غرب کشور شده است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، از روز گذشته محور یاسوج - چرام واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.

همچنین محور پاتاوه - دهدشت واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از روز گذشته تا اطلاع بعدی، به دلیل آبگرفتگی و نبود ایمنی کافی مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت در کیلومتر ۱۲ محور آزادراه پل زال- خرم آباد واقع در استان لرستان نیز بحرانی است و به دلیل آبگرفتگی شدید و نبود ایمنی کافی از روز گذشته تا اطلاع بعدی، این مسیر نیز مسدود شده است.

بر اساس این گزارش، محور مهاباد- پیرانشهر واقع در استان آذربایجان غربی نیز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شد.

بر اساس این خبر، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۱۷۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نشان می‌دهد که بارندگی‌های شدید موجب کاهش ۸.۳ درصدی تردد در راه‌های برون شهری در شبانه روز گذشته شده است.

اکنون در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش پراکنده برف و باران گزارش شده و آزادراه‌های تهران- شمال و قزوین- رشت نیز بدون بارندگی گزارش شده است.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز از تردد روان در محورهای چالوس، هراز،  فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت خبر می‌دهد.

کد خبر 650114 برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای چالوس آزاد راه تهران - شمال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده ای چالوس آزاد راه تهران شمال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان نبود ایمنی کافی واقع در استان روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: در یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محورهای ارتباطی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید شامل ۱۰ عملیات بزرگراهی و دو عملیات راه اصلی انجام و برای آجران آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جعفر صادقی پور افزود: در این مدت در مجموع سه هزار و ۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی، یکهزار و۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و یکهزار و  ۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور اظهارکرد: همچنین در این مدت تعداد 9 هزار و ۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال  تعمیر و نصب شده است.

وی اضافه کرد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محورهای ارتباطی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راهها در سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد