Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «بیژن ذوالفقارنسب» روز شنبه در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان اعزامی به جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باعث افتخار و سربلندی ماست که دختران ما در جام ملت‌ها بازی می‌کنند و اعضای تیم ملی فوتبال زنان با توجه به توانمندی که دارند قطعا ایران را سربلند خواهند کرد. متاسفانه زنان ما امکانات لازم را نداشتند تا تمامی قابلیت‌های خود را نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نگاه ویژه رییس فدراسیون فوتبال به زنان گفت: سیدشهاب‌الدین عزیزی‌خادم نگاه خوبی دارد و فوتبال ما در سال‌های آینده رویکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. امیدوارم دختران ما تمامی ارزش‌های ذهنی و ذکاوت ایرانی را بخوبی نشان دهند. می‌دانم که آمادگی خوبی دارند و می‌توانند برتری شخصیتی خود را در این رقابت‌ها نشان دهند و با سربلندی به کشور برگردند.

زارع: امیدوارم تیم ملی فوتبال زنان با موفقیت برگردند

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در سه دوره‌‍ای که در مجلس هستم همیشه دوست دارم پشت پرده به فدراسیون‌ها کمک کنم. برای نخستین مرتبه عزیزی خادم به تیم زنان کمک کرد و شاهد زحمات وی بودم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ افزود: در بودجه نهایت تلاشم را برای ورزش کشور و بویژه فوتبال انجام دادم. دو سه سال گذشته همکارانم خوب تلاش کردند تا بودجه ورزش فراهم شود. از اینکه زنان تلاش کردند تا پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورند تشکر می‌کنم. از بازی خوب تیم ملی فوتبال مردان هم تشکر می‌کنم و امیدوارم زنان هم به موفقیت برسند. امیدوارم جلسه دیگری برای قهرمانی شما برگزار شود.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هند برگزار می‌شود. ایران که برای نخستین بار سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده، در گروه اول با هند، چین و چین تایپه هم‌گروه است.

برنامه مسابقات تیم ملی زنان ایران در مرحله گروهی به وقت تهران:

پنجشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۷:۳۰، ایران – هند

یکشنبه ۳ بهمن ساعت ۱۳:۳۰، ایران – چین

چهارشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۷:۳۰، ایران – چین تایپه

مرحله نخست مسابقات در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

گروه اول: هند، چین، چین تایپه و ایران

گروه دوم: استرالیا، تایلند، فیلیپین، اندونزی

گروه سوم: ژاپن، کره جنوبی، ویتنام، میانمار

تیم‌های اول و دوم هر گروه و ۲ تیم برتر از میان تیم‌های سوم گروه‌ها به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال زنان بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال زنان جام ملت های آسیا کره جنوبی تیم ملی فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید

علی جباری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی پرگل تیم ملی ایران برابر ترکمنستان گفت : نتیجه بازی قابل پیش بینی بود و حتی می توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم و حالا با خیالی آسوده خودرا را آماده بازی برگشت می کنیم تا در عشق آباد هم برنده از زمین خارج شویم ، قلعه نویی که حالا آرامش ذهنی دارد و دغدغه آیی بایت نتیجه دور برگشت ندارد باید از بازیکنان جوان استفاده کند تا آنها هم کسب تجربه کنند این دیدارها می تواند به بازیکنان جوان تیم ملی کمک کند تا میادین بین‌المللی را تجربه کنند و پخته تر شوند چون آینده فوتبال ملی ما از آن آنها خواهد بود

جوانگرایی باید اصولی انجام بگیرد

وی در خصوص تغییرات در تیم ملی و حضور بازیکنان جوان گفت : جوانگرایی بهترین کار صورت گرفته در تیم ملی است ،تعدادی از بازیکنان قدیمی به جام جهانی نخواهند رسید و باید جای خودرا به جوانان بدهند اما جوانگرایی نباید با شتاب صورت بگیرد بلکه تیم ملی باید آرام آرام تغییر نسل دهد تا به فوتبال ملی ما آسیبی وارد نشود ، تیم ملی به با تجربه ها نیاز دارد و ترکیب با تجربه ها و جوانان رمز موفقیت تیم ملی در ادامه راه و جام جهانی خواهد بود تا بتوانیم نتایجی در شأن تیم ملی فوتبال کشورمان کسب کنیم .

استقلال سخت ترین دوران را سپری کرد

جباری در خصوص عملکرد استقلال در سال ۱۴۰۲ گفت : در هیچ زمانی استقلال را تا این حد پر حاشیه و مشکل ندیده بودم ، استقلال با نکونام سخت ترین فصل فوتبالی را سپری می کند ، اختلاف مدیر عامل و سرمربی،مشکلات مالی ، نبود امکانات کافی ، عدم جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی در فصل نقل و انتقالات همه دست به دست هم دادند تا استقلال آرامش نداشته باشد و همه نگران بودند که این اتفاقات اجازه ندهد استقلال بتواند نتیجه لازم را کسب کند .

راز موفقیت استقلال اتحاد و همدلی است

وی در ادامه تاکید کرد : استقلال با کوهی از مشکلات توانست نتایج خوبی بگیرد و تنها در لیگ یک بار آنهم به ناحق نتیجه را واگذار کند ، آبی پوشان مدتهاست صدر نشین لیگ برتر هستند و می خواهند این روند صدرنشینی خود را تا پایان فصل ادامه دهند ، این تیم با یکدلی ,صمیمیت و همدلی و حمایت هواداران توانسته عملکرد خوبی در لیگ داشته باشد و باید بازیکنان و کادر فنی در هفته های حساس باقی مانده تا پایان فصل به چیزی جز پیروزی برابر حریفان فکر نکنند و تمرکزشان برروی موفقیت استقلال باشد تا بتوانند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند.

استقلال به چند مهره تاثیر گذار نیاز دارد

جباری در پاسخ به این پرسش که نقاط قوت و ضعف استقلال را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت :تیمی در فوتبال وجود ندارد که نقطه ضعف نداشته باشد ،استقلال برای موفقیت در فصل آینده باید خودرا تقویت کند آنها در پست هافبک و حمله برای برطرف کردن ضعف های خود باید چند مهره قابل و تأثیر گذار را به خدمت بگیرند تا در فصل آینده کمبودی حس نکنند ، استقلال در درون دروازه و خط دفاع عالی بوده و توانسته بهترین خط دفاعی را بخود اختصاص بدهد ، نکونام در خط دفاع و دروازه خیالش راحت است ولی برای هافبک و حمله باید تدابیری بیاندیشد که در فصل آینده دچار مشکل نشود .

خارجی ها ی استقلال تاثیرگذار هستند

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد سه بازیکن خارجی استقلال تصریح کرد: در بدترین زمان یامگا را از دست دادیم و نبود او کاملا حس می شود ،بدون شک یکی از بهترین خارجی های استقلال در چند سال اخیر بوده که اگر مصدوم نمی شد استقلال عملکرد بهتری داشت و امیدواریم هر چه زودتر سلامتی کامل خودرا بدست بیاورد ، بلانکو هم تاثیر بسزایی در استقلال داشته او در خدمت تیم است و موقعیت سازی می کند اما انتظارداریم در امر گل زنی هم موفق باشد ، ماشاریپوف هم یک بازیکن کامل است و با فکر و سر بالا بازی میکند و اعتقاد دارم او به یکی از مهره های تاثیر گذار استقلال تبدیل خواهد شد .

قهرمانی استقلال در دست خودش خواهد بود

جباری در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال به قهرمانی خواهد رسید یا خیر گفت : قهرمان شدن یا نشدن در دست بازیکنان و کادر فنی است ، اگر هوشیار باشند و تمرکز خودرا از دست ندهند و وارد حاشیه ها نشوند جام را بالای سر خواهند برد ،استقلال فقط به آرامش نیاز دارد و نباید وارد بحث های غیر فوتبالی شود ضمن اینکه هواداران هم باید حمایت کنند تا انشالله جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

کد خبر 6062574

دیگر خبرها

  • تولدت مبارک، تاثیرگذارترین دختر ورزش ایران
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت استانداری است
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان
  • تمرین ملی‌‌ پوشان ایران در هتل محل اقامت
  • تمرین ملی‌‌پوشان ایران در هتل محل اقامت