Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، پرویز فلاحی‌پور درباره دلیل کم رنگ بودن خود در سینما گفت: دیگر این حرف تکراری شده که سینما کاملاً باندبازی شده است، اما به تازگی شاهد اتفاقاتی هستیم که روی باندبازی را هم سفید کرده است، حرفی که می‌‍زنم صرفا حرف من نیست و همه بازیگران از این وضعیت ناراضی هستند. متاسفانه این روزها شاهد حضور بازیگرانی در شبکه نمایش خانگی و سینما هستیم که پای چپ و راست خود را نمی‌شاسند، بازیگرانی که الفبای ابتدایی بازیگری را هم نمی‌دانند و نقش یک می گیرند، واقعا چه بلایی سر سینما آمده که چنین بازیگرانی به این عرصه راه پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره گذشته انتخاب بازیگران در سینما اضافه کرد: روزگاری بود که سینمای کشور به نام خسرو شکیبایی و پرویز پرستویی شناخته می شد اما امروز معرف بازیگری در سینمای کشور چه کسانی هستند؟ متاسفانه سینمای امروز کاملا براساس دوستی، میهمانی و روابط؛ بازیگران خود را انتخاب می کند و ماحصل آن این چیزی است که امروز روی پرده نقره‌ای می‌بینیم. البته در این میان کسانی هم هستند که براساس لیاقت بازیگران را انتخاب می کنند اما هشتاد درصد انتخاب بازیگران سینما براساس همین لابی‌های عجیب و غریب است. 

بازیگر سریال «شهرزاد» در همین رابطه اضافه کرد: معمولا پیشنهادات سینمایی زیادی به من می‌شوند بسیار کوچک هستند و به نوعی زشت است که بعد از این همه سابقه این کارها را قبول کنم. چرا باید من نقش دوم و سوم کاری باشم که نقش اولش صرفا با خواندن دو آهنگ بازیگر شده است؟ سینما و کلا انتخاب بازیگران به چه مسیری رفته که ستاره دهه هفتاد سینمای کشور نقش دوم یک خواننده شده است؟ اینها آینده سینما را نابود می کند و متاسفانه وضعیت این روزها همین است. 

 

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرویز فلاحی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اسعدیان: توهین کردی، دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم

همایون اسعدیان کارگردان سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات جنجالی محمدحسن شانه‌ساززاده که از بازیگران به‌عنوان افراد بی‌اخلاقی که فقط پول را می‌شناسند نام برده بود گفت: آقای شانه‌ساززاده یکی از مدیران ارشد نماوا با حرف‌هایی که بیشتر زیبنده خودشان است بازیگران و تهیه‌کنندگان سینمای ایران را مورد نوازش قرار دادند! من در چهل‌سال گذشته شاهد این میزان از وقاحت در اظهارنظر کسی در مورد هنرمندان نبودم و این صحبت‌ها بی‌سابقه است.

به‌خصوص وقتی سوال‌کننده از آقای شانه‌ساززاده می‌پرسد نگران عدم همکاری بازیگران و تهیه‌کنندگان پس از این حرف‌ها نیستید؟ می‌گوید پول که بدهید می‌آیند!

قیاس به نفس می‌فرمایید جناب شانه‌ساز! حداقل برای منی که در دو پروژه با شما کار کردم و چیز‌های بسیاری از شما دیدم این حرف‌ها باعث تاسف است. جناب شانه‌ساز برای حفظ حرمت سینمای ایران، من، همایون اسعدیان عضو کوچک این سینما تا زمانیکه شما در نماوا حضور داشته باشید در هیچ سمتی با این مجموعه همکاری نخواهم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • ماجرای جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • (ویدئو) اسعدیان: توهین کردی، دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟ (+فیلم)
  • آقای مدیر نماوا ! از حرفهایتان درباره هنرمندان شرم نمی‌کنید؟
  • پاسخ همایون اسعدیان به توهین مدیر نماوا: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)