Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و یکمین همایش صنعت چاپ مازندران با حضور علی‌اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، بیست و یکمین همایش صنعت چاپ مازندران در  مجتمع تجاری –هنری دیدی واقع در ایزدشهر شهرستان نور و با حضور علی‌اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صنعت معدن وتجارت ،مسئولین استانی و شهرستان نور  واهالی صنعت چاپ استان برگزار شد.

در این مراسم ، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان این که ۱۵۰ واحدچاپی در استان فعالیت دارند افزود: مازندران دارای زیرساخت های خوبی در صنایع بسته بندی و تبدیلی که وابسته به صنعت چاپ اند می باشد و اگر این صنعت در استان تقویت و احیاء شود اتفاقات خوبی در صادرات رقم خواهد خورد. در این مراسم از پیشکسوتان صنعت چاپ . فعالان و نوآوران چاپ و اساتید این صنعت در مازندران از سوی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی و اتحادیه صنف چاپخانه داران استان تجلیل  شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا صنعت وزارت فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت معدن مدیرکل فرهنگ و ارشاد پیشکسوتان مازندران فرهنگ و ارشاد اسلامي صنعت چاپ عباس زارع فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد