Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون جهانی ضمن دعوت دوباره از جیانی اینفانتینو برای حضور در ایران خواستار اعلام زمان و برنامه‌های وی به همراه هیأت اجرایی فیفا در تهران شد.

در نامه فدراسیون فوتبال به فیفا با اشاره به زمان برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران مقابل عراق در تاریخ هفتم بهمن و همچنین امارات در دوازدهم بهمن ماه از اینفانتینو خواسته شده تا یکی از این دیدارها را از نزدیک تماشا کند و در برنامه‌های ویژه برای تجلیل از بزرگان فوتبال ایران شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش بین‌الملل فیفا هنوز پاسخ رسمی به این درخواست نداده است اما در گفتگوی تلفنی با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از برنامه‌های ویژه اینفانتینو برای بازدید از ورزشگاه و پیگیری امور حقوقی و اجرایی فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با اساسنامه و نحوه ورود تماشاگران پس از پشت سر گذاشتن دوران پاندمی کرونا صحبت کرده است.

طبق اعلام فیفا قرار است زمان حضور اینفانتینو تا چهارشنبه هفته جاری به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شود.

کد خبر 5400014

منبع: مهر

کلیدواژه: جیانی اینفانتینو فیفا فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال حذف استقلال و پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران فوتسال سردار آزمون تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان کشتی آزاد یحیی گل محمدی وحید شمسایی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد!

به گزارش دنیای اقتصاد، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روز‌های فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است.

داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.

باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد.

در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است.

در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیز و ۴۰ میلیون تومان جریمه شد.

ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد.

به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!