Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا نظیفی گفت: معاینه مصدومان تصادف در پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در مدت زمان سپری شده از سال ۱۴۰۰ رشد ۲۳ درصدی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا نظیفی مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از افزایش ۲۳ درصدی معاینه مصدومان تصادف در پزشکی قانونی استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: طی نه ماهه گذشته، تعداد ۳ هزار و ۱۸۵ نفر به دلیل صدمات ناشی از تصادفات به مراکز پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده‌اند که افزایش ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را نشان می‌دهد.
 
مدیرکل پزشکی قانونی  چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از کل مراجعان مصدوم ناشی از تصادفات در ۹ ماه گذشته تعداد ۸۷۰ نفر زن و ۲ هزار و ۳۱۵ نفر مرد بوده‌اند.
 
نظیفی عنوان کرد: این در حالی است که در ۹ ماهه مدت مشابه در سال ۱۳۹۹، تعداد ۲ هزار و ۵۹۱ نفر به دلیل مصدومیت بر اثر تصادفات به مراکز پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد، ۵۶۹ نفر زن و ۲۰۲۲ نفر مرد بوده‌اند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری ۲۳ درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲.۵ هزار تن عسل در چهارمحال و بختیاری

معاون جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سالی که گذشت ۲۵۰۰ تن عسل و ۷۶ تن ژل رویال در سطح استان تولید شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سیدعباس میراحمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس سرشماری زنبورستان‌ها در سال 1402، تعداد 100 هزار و 560 نفر در این حوزه فعالیت می‌کنند که در مجموع 276 هزار و 940 کلونی زنبور عسل در سطح استان مستقر است.

وی با اشاره به تولیدات زنبور عسل استان در سال گذشته، گفت: حدود دو هزار و 500 تن عسل، 76تن ژل رویال، 15 تن گرده و 72 تن موم، 3.6 بره موم در سال گذشته تولید شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: با توجه به هزینه‌های صورت گرفته ارزش ریالی تولیدات سال گذشته زنبورستان‌ها در سطح استان چهارمحال و بختیاری حدود 5هزار میلیارد ریال است.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت زنبور عسل در گرده افشانی باغات خصوصاً بادام در دو شهرستان بن و سامان، تعداد 24 زنبورستان با ظرفیت حدود 6 هزار و 210 کلونی در سطح باغات جهت گرده‌افشانی مستقر شده است.

میراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته اهمیت گرده‌افشانی بادام طوری است که صد در صد گرده‌افشانی از طریق حشرات و زنبورعسل است که این خود به نوعی اهمیت بخش زنبورعسل در توسعه تولیدات باغبانی را مشخص می‌کند.

انتهای پیام / 7540

دیگر خبرها

  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • تولید ۲.۵ هزار تن عسل در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۱۳۷۸ عملیات توسط اورژانس چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز
  • تحقق ۳۰۰ درصدی حوزه صادرات در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۷۰ درصدی حقوق دولتی معادن در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه‌های حوزه تولید در چهارمحال و بختیاری