Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج پزشکی از اجرای پویش سیلمان خدمت خبر داد و گفت: اردوهای جهادی پزشکی در قالب این پویش در استان فارس برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سازمان بسیج جامعه پزشکی برگزاری پویش "سلیمان خدمت" را از 13دی‌ماه به مدت 40 روز کلید زده که در آن هر مدافع سلامت شاغل در هر مرکز درمانی می‌تواند با ارائه حداقل یک خدمت درمانی و یا غیردرمانی در این پویش مشارکت کرده و در بهره‌مندی از این فیض معنوی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایی اردوهای جهادی به صورت هفتگی در یکی از روستاها و مناطق محروم استان و حاشیه شیراز از جمله شیوه‌های اجرایی این پویش است. حسین صمصام، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس در این راستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار  داشت: این پویش تا 22 بهمن ادامه دارد و جهادگران عرصه سلامت به نیابت از سردار دل‌ها، خدمات متنوع درمانی و غیردرمانی را به عموم مردم ارائه می‌کنند. 

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده اردوی جهادی که دومین اردوی این پویش است، در فرهنگسرای شهروند شهرداری منطقه هفت با حضور پزشکان متخصص و پیراپزشکان مجرب در تخصص‌های دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، اطفال، غربالگری سرطان سینه، توانبخشی، طب سنتی، داخلی، چشم پزشکی و بینایی سنجی، اهدای داروهای مصرفی از محل موقوفه نمازی و نیز انجام جراحی‌های سرپایی برگزار شد. 

صمصام هدف نهایی از برگزاری اردوهای جهادی را غربالگری و ارتقای سطح سلامت جامعه عنوان و بیان کرد: تشخیص، درمان و شناسایی بیماران مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای و نیز معرفی آنان به پزشکان متخصص همچنین ارتقای انگیزه و ایجاد روحیه و شادابی و امیدآفرینی از دیگر اهداف برنامه‌های جهادی است.

وی همچنین از برگزاری اردوی جهادی شهید رهنمون با هدف اجرای پویش سلیمان خدمت در منطقه کم برخوردار سیمکان جهرم با مشارکت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم خبر داد و گفت: در این اردوی جهادی متخصصان ارتوپدی، زنان و زایمان، قلب و عروق، ریه، دندان‌پزشکی، داخلی، طب اورژانس، جراحی عمومی، اطفال، متخصصین آزمایشگاهی، متخصصین رادیولوژی و پزشکان عمومی و پیراپزشکان مشارکت داشتند.

اردوی جهادی اقشار بسیج بجنورد به روایت تصاویراردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد + تصاویر‌بازدید فرمانده بسیج ادارات از اردوی جهادی شرکت مس در ورزقان

مسئول بسیج پزشکی استان فارس با بیان اینکه این سلسله اردوهای جهادی با هدف اجرای پویش سلیمان خدمت برگزار می‌شود، گفت: تلاش شد تا با مساعدت و مشارکت مدافعان سلامت شهرستان جهرم این اردوی ارائه‌کننده خدمات سلامت بتواند گامی موثر در ترویج مکتب سلیمانی و نیز ارتقای سلامت در این منطقه کم برخوردار بردارد.

وی افزود: در این پویش تعداد 600 بیمار از خدمات تشخیصی و درمانی ونیز اهدای داروهای رایگان تجویز شده از سوی پزشکان بهره بردند.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اردوهای جهادی اردوی جهادی سلیمان خدمت اجرای پویش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا