Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@06:14:27 GMT

رئیس کل بیمه مرکزی: از هفته قبل استعفا داده بودم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۳۲۶۷

رئیس کل بیمه مرکزی ایران خبر استعفای خود را تأیید کرد.

سید غلامرضا سلیمانی در گفت وگو با مهر با تأیید استعفای خود اظهار کرد: هفته گذشته نامه استعفای خود را به سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد تقدیم کرده بودم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزیر اقتصاد با استعفای شما موافقت می‌کند؟ گفت: انشاالله وزیر ایقتصاد با آن موافقت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیش از این نیز سلیمانی در نامه‌ای به وزیر اقتصاد در ۲۲ آذر امسال نسبت به تغییرات لایحه بودجه در بخش بیمه انتقاد کرده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین رئیس کل بیمه مرکزی استعفا بیمه مرکزی مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه هفته دوم سوپر لیگ کاراته اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، هفته دوم از هجدهمین دوره رقابت‌های سوپر لیگ کاراته آقایان، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار و هفت تیم حاضر در این رقابت‌ها سه بار به روی تاتامی می ورند.

بر همین اساس در مرحله نخست از هفته دوم توسعه نیشکر خوزستان به دیدار هشتمین خورشید خراسان رضوی خواهد رفت و رعد پدافند هوایی همدان برابر بیمه تعاون مدافع عنوان قهرمانی کار دشواری پیش رو خواهد داشت. دیدار جذاب و دیدنی تیم‌های اول و دوم جدول یعنی دانشگاه آزاد اسلامی و پاس فراجا نیز سومین مبارزه این مرحله خواهد بود.

در مرحله دوم رعد پدافند هوایی همدان با آورای رزم و دانشگاه آزاد اسلامی با هشتمین خورشید خراسان رضوی مبارزه می‌کند. شاگردان علیرضا کتیرایی در تیم پاس فراجا در دومین دیدار سخت خود باید با بیمه تعاون و شاگردان حسین روحانی پیکار کنند.

دانشگاه آزاد در سومین مبارزه خود به دیدار توسعه نیشکر خوزستان می‌رود. پاس فراجا با آوای رزم مبارزه می‌کند و بیمه تعاون هم به دیدار هشتمین خورشید خراسان رضوی خواهد رفت.

در جدول رده بندی دانشگاه آزاد اسلامی و پاس فراجا هر کدام با ۶ امتیاز و تفاضل امتیاز تکنیک اول و دوم هستند، رعد پدافند هوایی همدان با ۳ امتیاز تیمی ۲۷ امتیاز انفرادی در جای سوم ایستاده است. بیمه تعاون با ۳ امتیاز تیمی ۲۵ امتیاز انفرادی چهارم است و تیم‌های توسعه نیشکر خوزستان، آوای رزم و هشتمین خورشید خراسان رضوی بدون امتیاز رتبه‌های بعدی را در اختیار دارند.

کد خبر 6076986

دیگر خبرها

  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • با سخت گیری های بانک مرکزی، جهش تولید مقدور نخواهد بود
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • نصیرزاده: خمز سال بعد هم می‌ماند
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی
  • اگر من بودم هرگز این حمله اتفاق نمی‌افتاد | اسرائیل زیر فشار حمله است
  • برنامه هفته دوم سوپر لیگ کاراته اعلام شد
  • ورود رئیس‌جمهور به ماجرای واگن‌های متروی پایتخت
  • راه حل چمران در مورد واگن‌ های چینی مترو | وزارت کشور باید شرکت مترو را به عنوان کارفرما تأیید کند
  • نماینده شاهین شهر: بالا رفتن قیمت دلار به شرایط منطقه ارتباطی ندارد/ رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد اگر توضیح قانع کننده‌ای نداشته باشند باید برکنار شوند