Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:06:14 GMT

پایان کار کمالوند در فصل ۰۱-۱۴۰۰ فوتبال ایران؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۳۵۴۷

پایان کار کمالوند در فصل ۰۱-۱۴۰۰ فوتبال ایران؟

با وجود قانون سازمان لیگ فوتبال مبنی بر جابه‌جایی مربیان نهایت در ۲ باشگاه، فراز کمالوند در صورت جدایی از نفت مسجد سلیمان مشکلی برای حضور در باشگاه دیگری ندارد.

به گزارش ایسنا، چرخشی شدن برخی مربیان فوتبال ایران و شائبه‌هایی که به وجود می‌آورد باعث شد که سازمان لیگ فوتبال به دنبال راه چاره‌ای برای مقابله با این پدیده بگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال پیش از شروع فصل ۰۱-۱۴۰۰ اعلام کرد که مربیان در طول یک فصل فقط می‌توانند با دو باشگاه قرارداد امضا کنند. این قانون به طور یک پارچه در تمام لیگ‌های فوتبال اجرا می‌شود و این طور نیست که مربی بتواند پس از جدایی از باشگاه دوم در لیگ برتر، مربی تیم دیگری در لیگ یک یا لیگ دو بشوند.

هم‌چنین سازمان لیگ در این قانون به مربیانی که از باشگاه‌شان اخراج می‌شوند، یک فرصت داده است. در واقع مربیان در ۱+۲ باشگاه فرصت حضور دارند. البته سازمان لیگ فوتبال در اجرای این تبصره از قانونش سخت‌گیری‌هایی دارد تا فرصتی برای دور زدن قانون به وجود نیاید.

آیا کمالوند شامل این قانون می‌شود؟

فراز کمالوند پیش از شروع لیگ بیست و یکم هدایت تراکتور را برعهده گرفت اما عمر او در این باشگاه به لیگ برتر نرسید و پیش از بازی با النصر در لیگ قهرمانان آسیا از سمتش استعفا داد. کمالوند پس از مدتی به نفت مسجد سلیمان پیوست و حالا پس از حواشی‌ای که لیدرهای این باشگاه در هفته چهاردهم لیگ برتر ایجاد کردند، در آستانه جدایی از نفت است. البته تکلیف کمالوند پس از برگزاری جلسه او با مدیران نفت مسجد سلیمان مشخص می‌شود.

حضور کمالوند در تراکتور و نفت مسجد سلیمان این سوال را به وجود می‌آورد که آیا در صورت جدایی این مربی از نفت، او می‌تواند در ادامه فصل ۰۱-۱۴۰۰ در تیم دیگری حضور پیدا کند یا نه؟ پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد که قرارداد کمالوند با تراکتور به سازمان لیگ فوتبال ارائه نشده بوده، به همین دلیل کمالوند از نظر این سازمان فقط در نفت مسجد سلیمان حضور داشته است. در نتیجه فراز کمالوند در صورت جدایی از نفت مسجد سلیمان مشکلی برای حضور در تیم دیگری ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراز کمالوند تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان تيم فوتبال تراكتور استانی ورزشی سازمان لیگ فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا