Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کمیته بانوان ستاد دهه فجر ضمن تبریک ایام پیش رو در نشست هماهنگی برنامه های کمیته بانوان در دهه فجر و هفته زن، افزود: تقارن برنامه های هفته زن و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه مبارک فجر ،فرصتی مغتنم برای ارایه دستاوردهای حوزه زنان و ترویج هویتی مقتدر ،موفق از زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا- زهرا ابراهیمی افزود:برنامه های محوری هفته زن،ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و کمیته بانوان ستاد دهه فجر به تمامی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها ابلاغ شده  و انتظار می رود بر اساس اهداف و برنامه های ابلاغی دفتر،  به صورت نظامند و با تمرکز بر کیفیت ، برگزار شود .

وی در این نشست که با حضور تعدادی از مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی برگزار شد ،تاکید کرد:هم افزایی و همگرایی میان دستگاهی  می تواند بر ارتقای سطح کیفی برنامه ها بیفزاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم

استاندار قم با صدور حکمی مریم عرب‌نژاد را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمد آقامیری با صدور حکمی مریم عرب‌نژاد را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امو زنان و خانواده استانداری قم منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است؛ بهره‌گیری از توان علمی و عملی نیروی انسانی متعهد، متخصص، نخبه و کارآمد،‌ هماهنگی، راهبری و پیگیری کلیه فعالیت‌های سازمانی، ‌برنامه‌ریزی اجرایی به‌منظور نظارت بر حُسن اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مربوطه،‌ تعامل سازنده و بهره‌مندی از توان مدیران ارشد و میانی و کارکنان، همکاری و ارتباط با کلیه معاونت‌ها، ادارات کل ستادی و استانی در راستای تحقق برنامه‌ها و پیشبرد اهداف عالی دولت مردمی و خدمتگزار، اتخاذ تدابیر و اجرای برنامه‌های مناسب با رویکرد ارتقای تعامل دستگاه‌های متولی با مباحث زنان در سطح استان  موردانتظار است.

پیش از این زینب عبداللهی از فروردین‌ماه 1401 در این تصدی فعالیت می‌کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زهرا شجاعی؛ زنی که «زنان» و «بانوان»‌ را جانشین «خواهران» کرد
  • ثبت ۲۷ هزار و ۲۷۰ ولادت در مازندران در ۱۴۰۲/مردمی سازی امور در جوانی جمعیت
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد
  • انتصاب سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم
  • مدیران لرستان دستاوردهای حوزه‌های کاری خود را به اطلاع مردم برسانند
  • صدور ۲ حکم انتصاب در استانداری ایلام
  • سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری قم