Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، آیت‌الله  سید ابرهیم رییسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به موضوع درخواست برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها تاکید کرد: مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها باید با رعایت دقیق و جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور محدود علاقه‌مندان همراه باشد و در این زمینه وزارتخانه‌های مسئول موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را در این زمینه به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی تاکید کرد و اظهارداشت: صیانت از سلامتی مردم در حمل و نقل عمومی بویژه در مترو و هواپیما اهمیت مضاعفی دارد و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های متولی در این زمینه بگونه‌ای باشد که مردم آسیب نبینند.

آیت‌الله رییسی ‌ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش همه دست اندرکاران خصوصا بخش بهداشت و درمان گفت: حفظ و بهبود هرچه بیشتر شرایط موجود نیازمند رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار نظارت دقیق توسط دستگاه‌های مربوطه است.

رییسی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی در زمینه مسایل مربوط به کرونا فقط از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام شود و کسی نباید به عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسابقات ورزشی تماشاگران ستاد ملی مقابله با کرونا شیوه نامه های بهداشتی رعایت شیوه نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، عباس تجری تصریح کرد: چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان استان همدان با حضور ۸۰۰ منتخب مناطق و شهرستان‌ها از ۲۶ تا ۳۰ فروردین‌ماه در کانون مهدیه برگزار می‌شود.

او گفت: این مسابقات در ۱۲ رشته مختلف قرآنی برگزار می‌شود که شامل قرائت، حفظ، مداحی، اذان، احکام، دعاخوانی خواهران، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه، تفسیر، انشای نماز و گفتمان مهدوی است.

تجری تصریح کرد: منتخبین این مسابقات در تابستان ۱۴۰۳ به مسابقات کشوری استان خراسان رضوی و مازندران اعزام خواهند شد. ۶۰۰ نفر از این شرکت کنندگان دانش آموز و ۲۰۰ نفر نیز فرهنگی هستند که از فردا، ۲۶ فروردین ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات تاکنون در کیفیت خوبی برگزار شده که امیدواریم منتخبین کشوری در رشته‌های مختلف داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • از بین بردن امضاهای طلایی و بسترسازی برای تحقق شعار سال با اصلاح حرایم بهداشتی دامپروری
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • استفاده از کیسه‌های پلاستیکی محدود می شود
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • شیوه‌نامه شناسایی صاحبان استعدادهای برتر در مسیر نخبگی ابلاغ شد
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • مهدی تاج: تماشاگران زن رعایت کنند