Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی زنان در حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ آزادی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش ایسنا، علی‌رضا امامی‌فر، مدیر مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران ظهر شنبه در حاشیه برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان به مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی زنان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار مهم و قابل تقدیری انجام دادند. مراسم امروز حداقل کاری بود که باید انجام می‌شد. حضور بزرگان فوتبال ایران این نوید را می‌داد که تفاوتی میان زنان و مردان نیست. صحبت‌های مهندس کلانی و آقای روشن، بغض چندین و چند ساله همه ماست. متاسفم که دغدغه اصلی خانم ایراندوست هتل و لباس برای تیم ملی بود. امیدوارم روزی برسد که تیم ملی زنان در حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی بازی کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

او با تشکر از شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما سعی کردیم همه جور خدماتی را در نهایت ادب و احترام داشته باشیم. به قول محمدعلی بهمنی (شاعر)، "همین هم کافی است". واقعا جای تشکر دارد.

مدیر مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران ادامه داد: به مخالفان حضور زنان در عرصه ورزش می‌گویم که کسی به شما هشدار نداده بود که زنانی که پای دویدن‌شان را بریده‌اند، دخترانی را به دنیا خواهند آورد که بال پرواز خواهند داشت.

امامی‌فر درباره شرکت نکردن تیم‌های بزرگ و نامدار لیگ مردان در لیگ زنان گفت: فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال و زیر مجموعه فیفا، وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهد. باشگاه‌ها باید این وظیفه را به خوبی انجام دهند. متوجه مشکلات اقتصادی هستیم اما نگاه تصمیم‌سازان ما باید تغییر کند. باید نگاه دیگری به ورزش بانوان داشته باشند و تفاوتی قائل نباشند.

او درباره حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: همه ما می‌دانستیم این اتفاق یک روزی رخ می‌دهد. این اتفاق برای هواداران خیلی دردآور و زجرآور است. امیدوارم این اتفاق باعث شود تمام مسائل حل و کارگروه‌های آسیب شناسی انتخاب شوند. باید تک تک نکاتی را که AFC گفته، رعایت کنند. از نظر من هیج باشگاهی در ایران حرفه‌ای نیست. حتی تیم‌هایی هم که مجوز گرفته‌اند، شرایط حرفه‌ای شدن را ندارند. هیچ یک مسائل مالی جوانمردانه را رعایت نمی‌کنند. ورود و خروج مسائل مالی شفاف نیست. تا ابد نمی‌توانیم مدرک‌سازی کنیم و دروغ بگوییم. در ذات ورزش این مساله نیست که کسی دروغ بگوید. ذات ورزش حقیقت و لذت بردن است.

مدیر مرکز تیم‌های ملی فوتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی در انتخابی جام جهانی خاطرنشان کرد: به نظرم نتیجه و عملکرد آقای اسکوچیچ به همراه بازیکنان و فدراسیون فوتبال این نوید را می‌دهد که کار به خوبی انجام شده است. در کل ایران بازیکنان و استعدادهای خوبی داریم. این استعدادها به تیم‌های ملی می‌رسد. حرف و حدیثی روی صعود تیم ملی ایران نیست. باید هدف‌مان را تغییر دهعیم. هدف این نباشد که به جام جهانی صعود کنیم بلکه باید به انجام بازی زیبا و صعود به مرحله بعد فکر کنیم. متاسفانه ساختارمان ایراد دارد. امیدوارم بازی‌های دوستانه خوبی با تیم های مطرح دنیا انجام شود و به تیم ملی ما کمک شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا امامی فر تیم ملی فوتبال زنان ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم

سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدار فردا مقابل پرسپولیس نتیجه مطلوبی بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  فراز کمالوند درباره دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از قدرتمندترین تیم‌های ایران است که در پنج شش سال اخیر همیشه شانس اول قهرمانی بوده و بازی سختی مقابل آن داریم.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول پرسپولیس با تمام قدرت به میدان می‌آید. ما هم چاره‌ای نداریم که در هفت بازی باقیمانده با تمام قوا برابر حریفان قرار بگیریم.

کمالوند اظهار داشت: صنعت نفت در مسابقات گذشته امتیازهای زیادی را ازدست داده است، اما مردم و هواداران نفت آبادان بدانند که تا آخرین لحظه با تمام توان بازی خواهیم کرد. می‌دانم برد و باخت صنعت نفت ارتباط مستقیمی با زندگی مردم دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: امیدوارم بازیکنان ما اگر تا الان این موضوع را درک نکرده‌اند متوجه شوند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. وظیفه ما این است که تا پای جان برای هواداران تلاش کنیم. از چهارم فروردین که به آبادان آمدم از این شهر نرفتم. من شبانه‌روزی کار کردم، اما نقاط ضعف زیاد بوده است و برای رفع آن تلاش کردیم.

کمالوند تصریح کرد: مردم از عملکرد ما در دیدار قبلی راضی بودند. برابر استقلال خوزستان تیم برتر میدان بودیم، اما باختیم. نمی‌خواهم بگویم چه اتفاقاتی در صنعت نفت رخ داده و آخر فصل در این باره حرف می‌زنم، اما مردم بدانند بضاعت تیمم همین است.

سرمربی تیم صنعت نفت ادامه داد: امیدوارم فردا کار بزرگی انجام دهیم. بازیکنان ما باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و با تعصب بازی کنند. قول ماندن نمی‌دهم، اما قول می‌دهم تا پای جان می‌جنگیم. دلایل شرایط فعلی تیم را مفصل در پایان فصل خواهم گفت.

کمالوند درباره اینکه برای برد برابر پرسپولیس به میدان می‌روند یا تساوی گفت: دانش‌آموزی که برای 16 بخواند 10 می‌شود و کسی که برای 10 تلاش کند، رد می‌شود. روحیه من محافظه کارانه نیست و تلاش می‌کنیم با توجه به بضاعت‌مان به میدان برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!