Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در آیین تجلیل از نخبگان شهرستان بابلسر گفت: تکریم نخبگان، تجلیل از مقام علم، آگاهی و معرفت است.

به گزارش خبرنگارآریادفتر مازندران دربابلسر،«علی دهقان» که به همراه دراسرایی رییس اداره آموزش متوسطه اداره کل در آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری 1400 شهرستان بابلسر حضور یافت، اظهار داشت: تکریم نخبگان و برترین های کنکور سراسری، تجلیل از مقام والای علم، آگاهی و معرفت در ایران اسلامی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان در این آیین که به همت ستاد تجلیل از نخبگان شهرستان بابلسر برگزار شد، خطاب به دانشجویان گفت: موفقیت کم نظیر شما در این مرحله خطیر از زندگی، نتیجه لطف و فضل الهی و عنایت ویژه حق تعالی نسبت به شما عزیزان است و این پشتوانه و موهبت الهی را نباید هیچگاه فراموش نمایید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان که ترسیم کننده آینده دانش آموزان هستند و نقش موثری در توفیقات دانش آموزان دارند، از همراهی و حمایت پدران و مادران عزیز در ایام سخت کرونایی از دستگاه تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ضمن برشمردن توفیقات آموزش و پرورش مازندران در کنکور سراسری و المپیادهای علمی دو توصیه به دانشجویان نموده و از آنها خواست به شکرانه لطف و فضل الهی در خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز کشورمان دریغ نکنند و در کسب علم و دانش و فتح مرزهای دانش همواره استوار و به فتح هیچ قله ای قانع نباشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تکریم نخبگان تجلیل از مقام علم آگاهی معرفت است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور

پژمان خلفیان اظهار داشت: پارسال، شاهد تاثیر مثبت معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری بودیم، اما بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به گونه‌ای بود که نمره امتحانات نهایی ملاک تاثیرگذاری در کنکور سراسری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در کنکور امسال ۵۰ درصد از تراز به سابقه تحصیلی دانش‌آموز پایه دوازدهم و ۵۰ درصد به تراز آزمون اختصاص یافته است، افزود: چنانچه دانش‌آموزی سابقه تحصیلی امتحان نهایی پایه دوازدهم را نداشته باشد باید از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اقدام به ثبت‌نام برای امتحان دروس مرتبط با کنکور سراسری کند، به این معنا که بعد از ثبت نام باید در امتحانات دروس اختصاصی پایه دوازدهم براساس سال جاری شرکت کند.

خلفیان اضافه کرد: دانش‌آموزانی که در سنوات گذشته مدرک دیپلم خود را اخذ کرده و نمره پایینی را کسب کرده‌اند می‌توانند بار دیگر اقدام به ترمیم نمره خود کنند، این در حالیست که در صورت کسب نمره پایین‌تر سامانه نمره بیشتر را در نظر می‌گیرد و به عنوان نمره دانش‌آموز لحاظ می‌شود.

وی اظهار داشت: اگر دانش‌آموزی امسال تراز مورد نظر را در کنکور سراسری کسب نکند، باید سال آینده سابقه تحصیلی پایه‌های یازدهم و دوازدهم را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی جذب هزار و ۴۳۰ دانشجو در دانشگاه شهرکرد

خلفیان در خصوص گزینش در دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: برای سال جاری گزینش دبیری از دفترچه کنکور خارج شده و به صورت دفترچه جداگانه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، یعنی در روز برگزاری کنکور سراسری در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه متقاضیان شرکت در دانشگاه فرهنگیان، دفترچه دانشگاه فرهنگیان را بعد از دفترچه اختصاصی دریافت می‌کنند.

وی گفت: پذیرش در دانشگاه فرهنگیان تنها از طریق کنکور سراسری اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود، به طوری که سوالات این دفترچه شامل دروس هوش و استعداد معلمی، مهارت معلمی نوشته محسن قرائتی و کتاب دین و زندگی پایه‌های دهم و یازدهم است.

خلفیان ادامه داد: تاکنون تعداد متقاضیان شرکت‌کننده در کنکور سراسری ۱۴۰۳ در استان حدود ۲۰ هزار دانش‌آموز بوده که باتوجه به امکان مجدد ثبت‌نام برای نوبت دوم، این آمار تغییر می‌کند، از طرفی براساس آمار‌ها و تحلیل‌های صورت گرفته، ۳۴ درصد از دانش آموزان رشته ریاضی در استان به راحتی در بهترین رشته‌های مهندسی پذیرفته می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز