Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر لعلی، رییس اورژانس بابل گفت: تکنیسن‌های پایگاه احمدچاله پی پس از انتقال مصدوم به بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل ، درحال برگشت از بیمارستان و اعزام به ماموریت دیگر بودند که در میدان ولایت توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به بهانه اذیت شدن چشمشان و روشن بودن آلارم‌های آمبولانس متوقف شدند و مورد ضرب وشتم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضاربان از صحنه متواری شدند و امدادگران اورژانس نیز از ناحیه سر و صورت آسیب دیدند.

اورژانس بابل با اعلام شماره خودرو متواری به نیروی انتظامی خواستار برخورد قاطع و اشد مجازات مجرمان از این ارگان و دادگستری  شهرستان بابل برای جلوگیری از حوادث مشابه شد.

تکنسین‌های اورژانس جویبار هم  اردیبهشت ماه امسال برای خدمات رسانی به یک بیمار اعزام شده بودند که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

کد خبر 650184 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم

محمدجواد مرادیان گفت: این حادثه امروز جمعه، ۳۱ فروردین در ساعت ۱۶:۲۶ بعدازظهر روی داد که ۸ نفر مصدوم شدند و از این تعداد ۸ مصدوم به بیمارستان نمازی و یک مصدوم به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

رئیس اورژانس فارس اعلام کرد: در پی این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و برای یک مصدوم در محل حادثه اقدامات انجام شد و ۳ مصدوم هم عدم همکاری اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت