Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارومیه رسول مقابلی با اشاره به اخبار منتشره درخصوص مفقود شدن ۳ نفر از اهالی روستای باوان از توابع بخش سیلوانا در مرز ترکیه و خارج از حوزه استحفاظی خاک جمهوری اسلامی ایران، اظهارداشت: بلافاصله از طریق مبادی مربوطه مرزی ایران با طرح موضوع با نیروهای مرزی ترکیه، درخواست بررسی و اقدام فوری برای جستجوی مفقودین به عمل آمده و اکیپ‌هایی از نیروهای مرزی ترکیه به محل حادثه اعزام و پس از ساعت ها جستجو، متاسفانه هیچ گونه آثار و علائمی از مفقودین یافت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مردمی از بامداد جمعه ۲۴ دی ماه، عملیات جستجوی مفقودین را آغاز کرده و این جستجو همچنان ادامه دارد.

فرماندار ارومیه با اعلام تداوم پیگیری‌های رسمی جهت اتخاذ تدابیر لازم برای جستجو، یافتن و استرداد مفقودین احتمالی، تاکید کرد: کماکان برابر رایزنی های دیپلماتیک انجام شده، جستجوی موثر اتباع ایرانی در خاک ترکیه نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج گفت: عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک چهارساله که ظرف ۲ روز گذشته تاکنون در رودخانه خرسان شهرستان دنا غرق شده همچنان ادامه دارد.

محمد رستمی افزود: روز گذشته غرق شدن کودک چهار ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به ما گزارش شد و گروه غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شده است.

وی ادامه داد: این کودک چهار ساله در مسیر رودخانه قرار گرفته بود که آب رودخانه آن را با خود برد.

رستمی بیان کرد: تیم غواصی چهار محال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک و از ۲ روز گذشته آغاز کرده اند و هنوز این پسربچه چهار ساله پیدا نشده است و روز گذشته هم تیم غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کل کشور موضوع غرق‌شدگی به سازمان آتش‌نشانی‌ها واگذار شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
وجود دریاچه و سدهای کوثر، مارون و بیش از ۱۰ رودخانه پرآب، کانون پرمخاطره‌ای برای سلامت جوانان کهگیلویه و بویراحمد در فصل گرماست.

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه