Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از برگزاری نخستین جلسه این کمیسیون با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای نفت و اقتصاد خبر داد.

وی گفت: امروز بعد از ظهر قرار است به صورت رسمی جلسات کمیسیون تلفیق بودجه 1401 برگزار شود که اولویت اول این جلسه ورود به جزئیات و بررسی منابع و درآمدهای دولت در این لایحه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: امروز صبح کمیته های تخصیصی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 جلساتی درباره تبصره های 1و2و3و4و16 این لایحه داشتند و بحث و بررسی هایی صورت گرفته شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 سخنگوی کمیسیون تلفیق وزرای نفت و اقتصاد کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود

ایسنا/البرز رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز گفت: درآمدهای عمومی وصول شده استان در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۸۵ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مبلغ پیش بینی شده آن ۱۳۰ درصد محقق شده است.

به گزارش ایسنا، توحید شیریزاد گفت: از این مبلغ وصولی ۱۹۳ هزار و ۳۰ میلیارد ریال مربوط به مالیات است که نسبت به مبلغ پیش‌بینی شده برای استان بیشتر از ۱۳۰ درصد تحقق را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز افزود: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته از طرف این سازمان و استاندار محترم و نیز مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال ۱۴۰۳ بودجه خوبی در پایه استان لحاظ و در بخش بودجه عمرانی افزایش بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ تخصیص بودجه خوبی در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفت که در راستای ارائه خدمات مناسب در پایان سال به کارمندان پرداخت شد.

شیریزاد ادامه داد: در آخرین روزهای سال گذشته با تلاش همکاران سازمان مدیریت ۷۰ درصد از مطالبات مرخصی سنواتی بازنشستگان پرداخت و الباقی آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی یاد آور شد: در نشست مهمی که با آقای غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی داشتیم مقرر شد، شرکت‌های بزرگ صادرات محور استان بتوانند به میزان مورد نیازشان از این صندوق تسهیلات ارزی دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود