Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۴۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۹۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان به ۱۳۲ هزار و ۴۴ نفر رسید.

۱۸ استان کشور در شبانه روز گذشته، مرگ و میر صفر و ۱۰ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید ۱۹ داشته اند.

تا کنون ۶ میلیون ۶۲ هزار و ۶۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۳۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۳ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۶۲۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

کد خبر 5400140

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا کووید 19 سویه اومیکرون کرونا واکسیناسیون آمار کرونا سرطان سازمان نظام پزشکی دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران واکسن آسیب های ورزشی طرح شهید سلیمانی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان مالیاتی کشور در حاشیه سفر به قم و دیدار با مراجع معظم تقلید و علما با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته نظام مالیاتی کشور توانست با گسترش چتر مالیاتی و شناسایی مودیان جدید سهم قابل توجهی در هزینه‌ها و منابع عمومی کشور داشته باشد.

وی شناسایی مودیان جدید مالیاتی را یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار پرونده جدید مالیاتی شناسایی شد.

سبحانیان گفت: مبارزه با فرار مالیاتی در سال جاری نیز با جدیت دنبال می‌شود چرا که تحقق این موضوع به گسترش عدالت در جامعه کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی در ادامه به برخی از مشکلات موجود در فضای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات امروز ناشی از وابستگی به درآمدهای نفتی است و دولت سیزدهم حرکت پرشتاب به سمت اخذ مالیات هوشمند را آغاز کرده است.

سبحانیان فراهم کردن زیرساخت‌های اخذ مالیات هوشمند را یکی از دستاوردهای دولت عنوان کرد و گفت: در دهه گذشته تنها ۳۶ درصد است درآمدهای کشور از طریق درآمدهای مالیاتی تامین می‌شد در حالی که در سال گذشته بیش از ۵۲ درصد از درآمدهای دولت از محل وصول مالیات تامین شده است.

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • شناسایی ۱۳۰۰۰ بیمار مبتلا به هموفیلی در ایران
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران
  • غذا‌های مناسب برای پرکاری تیروئید
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور