Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سید موید محسن نژاد سرپرست اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  استان فارس گفت: در این انتخابات اعضای هیئت‌ مدیره انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری این استان مشخص شدند.

او گفت: انتخابات انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری با مشارکت نزدیک به ۲۵۰ نفر از راهنمایان گردشگری استان فارس در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی و با حضور هیئت‌رئیسه سِنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن نژاد گفت: در این انتخابات به ترتیب علی بامداد، امین ریاستی، مریم مکی، مجید قناعتیان، پروین دهقان، لیلا کشتکار و سعید کریمی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌ مدیره و مهدی فرزانه و مهدی فاطمی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند و فریده اسدی و محمد سبهانی به‌عنوان بازرسی و محمد حسینی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری استان فارس انتخاب شدند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس گفت: اولین انتخابات با تلاش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و هیئت مؤسس انجمن راهنمایان گردشگری استان فارس و بر اساس دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری  به‌ منظور حفظ حقوق فعالان گردشگری، برگزار شد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی راهنمایان گردشگری انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری گردشگری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام این خبر گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی برای این منظور ارائه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد ۳۸ بنای تاریخی را احداث کرده است
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود