Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله سید ابرهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به موضوع درخواست برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها تاکید کرد: مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها باید با رعایت دقیق و جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور محدود علاقه‌مندان همراه باشد و در این زمینه وزارتخانه‌های مسئول موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را در این زمینه به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی تاکید کرد و اظهارداشت: صیانت از سلامتی مردم در حمل و نقل عمومی بویژه در مترو و هواپیما اهمیت مضاعفی دارد و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های متولی در این زمینه بگونه‌ای باشد که مردم آسیب نبینند.

رئیسی ‌ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش همه دست اندرکاران خصوصا بخش بهداشت و درمان گفت: حفظ و بهبود هرچه بیشتر شرایط موجود نیازمند رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار نظارت دقیق توسط دستگاه‌های مربوطه است.

وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی در زمینه مسایل مربوط به کرونا فقط از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام شود و کسی نباید به عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

آنچه دیگران می خوانند قیمت پراید امروز 25 دی | منتظر خودروهای پارکینگی باشید! خبر مهم درباره قیمت مسکن در اطراف تهران | مهاجرت از روستاها به حاشیه تهران خبر مهم درباره یارانه نقدی | یارانه جدید هفته آینده واریز می شود ؟ استایل عجیب بهاره رهنما همه را متعجب کرد | طلاق بهاره رهنما تکذیب شد؟ ویدیو جنجالی از جواد عزتی | تصاویر جنجالی جواد عزتی در کنار همسرش

منبع: فردا

کلیدواژه: جامعه رئیس جمهور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارتخانه ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی تیم ملی دارت ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حمیدرضا مومنی به عنوان سرمربی، محمدرضا شهابی کاسب به عنوان مربی، سونیا جرجانی به عنوان مربی بانوان، مهدی میرزاییان به عنوان مدیر تیم‌های ملی و سلمان احمدیان به عنوان آنالیزور منصوب و معرفی شدند.

مراسم اهدای احکام کادر فنی تیم ملی دارت در آیین گشایش مسابقات انتخابی تیم ملی در سنندج و با حضور نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی، ایوب زاده رئیس انجمن دارت و مسئولین اداره کل ورزش و‌ جوانان استان کردستان برگزار شد.

گفتنی است؛ نخستین مرحله اردوی تیم ملی دارت برای حضور در مسابقات آسیایی چین تایپه اواسط اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • استقبال مردم استان سمنان از رئیس جمهور تاریخی بود
  • توضیح رئیس شورای اطلاع‌رسانی درباره بازگشت گشت ارشاد
  • معرفی کادر فنی تیم ملی دارت ایران
  • شوک به ووشو ایران؛ احتمال لغو سفر ملی‌پوشان به چین
  • اجرای طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز