Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نامجو مطلق در مورد وضعیت این روزهای استقلال صحبت هایی را بیان کرده است.

به گزارش طرفداری، مجید نامجو مطلق در حاشیه مراسم بدرقه کاروان فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

من هم همانند بقیه به دعوت فدراسیون برای مراسم بدرقه تیم بانوان آمده‌ام. جای بسیار خوشحالی دارد که تیم بانوان به مرحله نهایی جام ملت‌ها راه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این تیم به دلایل زیاد موفق شود. دلیل اول این است که ما بدانیم که بانوان هم به اندازه آقایان زحمت می‌شکند و به دنبال افتخار آفرینی هستند. دومین مسئله این است که فضا و بستر فراهم شود که خانم‌ها را بیشتر ببینیم و آن مرز بین بانوان و آقایان شکسته شود. ما یکسری الزاماتی هم از سوی فیفا و AFC برای حضور بانوان در ورزشگاه ها داریم که باید عملی شود.

وی ادامه داد:

شرایطی که بانوان ما در آسیا دارند نشان دهنده این است که باید تابو شکسته شود و مجوزها برای ورود خانم به استادیوم‌ها صادر شود. این دیگر دست ما نیست و اگر می‌خواهیم در آسیا مطرح باشیم و فعالیت حرفه ای داشته باشیم، باید این شرایط را به وجود بیاوریم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد حذف سرخابی از آسیا اظهار داشت:

باید تاسف خورد و ناراحت شد که دو تیم پر طرفدار آسیا در این مسابقات حضور ندارند.  این به ضرر فوتبال ما و آسیا است. اعتقاد دارم خود کنفدراسیون آسیا هم با نهایت تاسف این تصمیم را گرفته است،  چون حضور این دو تیم گرمابخش مسابقات آسیایی است. استقلال دو بار قهرمان شده و پرسپولیس هم دو بار به فینال رفته و اینها افتخار آسیا هستند. خود آنها بیش از همه ناراحت هستند  و حضور سرخابی‌ها می‌توانست به جذابیت بازی‌ها کمک کند.

وی ادامه داد:

اگر از بعد دیگر نگاه کنیم اینکه باید به سمت فوتبال حرفه ای حرکت کنیم و شاید این مانع بتواند یک جهش و توفیق اجباری باشد. اگر می‌خواهیم در آسیا فعالیت داشته باشیم، باید مشکلات مان را حل کنیم. به قول خود آقایان چند سال است که به AFC دروغ می‌گوییم و به هرحال روزی متوجه می‌شدند. امروزه عصر تکنولوژی و ارتباطات است و می‌دانند که ما در مورد اصول حرفه‌ای تخلف کرده‌ایم. امیدوارم روزی این مشکلات را از ریشه حل کنیم و یک ساختار مناسب برای باشگاه‌ها در نظر بگیریم و فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم. به نظرم با توجه به ثروتی که در کشور وجود دارد ما می‌توانیم به راحتی این باشگاه‌ها را طبق ضوابط AFC اداراه کنیم.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد این تیم در نیم فصل اول عنوان کرد:

استقلال در نیم فصل اول خوب و درخشان ظاهر شد و هر چه از بازی‌ها گذشت به مرز آمادگی رسید و با قدرت در صدر جدول قرار گرفت. امیدوارم در نیم فصل دوم هم این روند ادامه داشته باشد، اما این را هم باید در نظر بگیریم که نیم فصل دوم شرایط سخت است و یکسری تیم‌ها برای سقوط نکردن، برخی برای سهمیه و یک تعداد دیگر هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند، بنابراین باید استقلال خودش را تقویت کند و همانند نیم فصل اول با قدرت در صدر قرار داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حرفه ای نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود