Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور از استاندار آذربایجان غربی خواست به فوریت نسبت به رسیدگی به وضعیت شهرها و روستاهایی که به دلیل بارش سنگین برف و باران دچار گرفتاری شده اند؛ اقدامات لازم حمایتی را به عمل آورد.

به گزارش ایسنل، دکتر احمد وحیدی طی دستوری از محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی خواست به فوریت نسبت به بازگشایی جاده ها و راههای مواصلاتی شهرستان و روستاهای استان که طی روزهای اخیر به سبب بارش های گسترده برف و باران مسدود شده بود؛ رسیدگی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر وحیدی همچنین بر ضرورت امداد رسانی های فوری به خانواده هایی که با برودت هوا امکان دسترسی به شهر برای تامین مایحتاج و نیازهای عمومی شان را ندارند؛ تاکید و از مدیران استانی خواست با بسیج امکانات و ظرفیت های استانی با تمام توان به حمایت از روستاها و ساکنین گرفتار در برف و یخبندان همت گمارند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور همچنین از سایر استانداران استان های شمالی خواست با توجه به احتمال تداوم سامانه بارشی، آمادگی های لازم را برای کنترل شرایط و تقویت روند خدمات رسانی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور منطقه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت ، سوق ، لنده و چرام از سد کوثر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • آخرین وضعیت طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت ، سوق ، لنده و چرام از سد کوثر
  • پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد